Centrum vlastními silami
Online: Společnost Centrum.CZ Holdingsse na základě analýz rozhodla nadále plně spoléhat pouze na vlastní celorepublikovou síť, která má více než 150 obchodníků. Komunikace mezi obchodníky a zadavateli reklamy ze segmentu SME bude prý nyní rychlejší a jednodušší. Zadavatelé budou moci využít nabídku zvýhodněných kampaní na Atlas.cz či na ICQ a v budoucnu získají přístup k některým zcela novým službám. „Segment reklamy pro malé a střední podniky je pro nás jeden z klíčových,“ říká Pavel Mucha z Centrum.CZ Holdings a pokračuje: „Chceme proto svým klientům co nejvíce ulehčit přístup k zadávání reklamy na našich webech.“ Společnost již nebude nadále využívat obchodních služeb společnosti Internet Trading. Všechny stávající sjednané reklamní kampaně ale budou beze zbytku naplněny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz