Wien Tourismus pro Euro 2008
Hlavní představitelkou reklamy je Vídeňačka hrající v rakouské spolkové lize Nicola Watzingerová. Výběr ženy do reklamní kampaně na největší fotbalovou událost roku byl záměrný – Rakousko se snaží netradiční kampaní vzbudit pozornost nejen skalních příznivců fotbalu, ale přilákat do Vídně po dobu šampionátu celé rodiny. Televizní spot poběží od 12. do 18. listopadu na stanici Eurosport a má vstoupit do 111 miliónů domácností v 59 zemích. Už od začátku října ale probíhá velká reklamní kampaň s názvem „Vídeň, kde se mistrovství rozhodne.“ Celá kampaň, která vyvrcholí na začátku jara 2008, se obrací hlavně na sousední země Rakouska.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets