Přesný zásah pro Promo Direct
Spot komunikuje vtipnou formou „přesný zásah“ klienta reklamními předměty za zvuku střelby z brokovnice. V druhé vlně pak jsou printové inzeráty v odborných médiích. Součástí kampaně je direct mail katalogu Journal Jaro-Léto 2007 na adresy stávajících i poteciálních klientů společnosti. Jeho úkolem má být inspirace reklamními předměty a textilem na letní období, pro náročnější pak luxusními dárky značek jako Ungaro či Villeroy a Boch. Direct mail byl svěřen do rukou společnosti Mediaservis.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz