Věra Stárová (GfK-Praha)
Obchod a služby  |  10.05.2005 13:11:19

Print & Packaging 2005:
3.ročník ve znamení marketingových aspektů vývoje obalů a tisku


Na sklonku dubna se necelá stovka marketingových specialistů, osob podílejících se na řízení procesu vývoje obalů a tisku a zástupců dodavatelské strany trhu,  sešla v konferenčních prostorách TOP HOTELU Praha u příležitosti konání dalšího ročníku specializované marketingové konference Print & Packaging 2005. Organizátoři konference – poradenská společnost INCOMA Consult ve spolupráci s odborným garantem CIMA – Český institut pro marketing, otevřeli prostor především prezentacím konkrétních případových studií a diskusi o praktických aspektech každodenního businessu.

Chytře a velmi neformálně otevřel konferenci tématem strastiplnné cesty vzniku designu nového tiskového média šéfredaktor Marketing&Media Daniel Koppl, který tento proces absolvoval s časopisem Trend Marketing.

Největší úspěch u delegátů zaznamenalo dopolední vystoupení Dušana Pavlů z marketingového výzkumu České pojišťovny a Ondřeje HerinkaGfK Praha, jejichž case study na téma konverze úrazového pojištění korespondenční cestou a následná podrobná analýza možností použití oční kamery posluchače velmi zaujala. Realizaci nových propagačních materiálů s relativně nízkými náklady a využitím schopností oční kamery s následným dosažením vyšších zisků potvrdil v následujícím vystoupení  marketingový ředitel DATART International pan Jiří Černák, jehož případové studii věnované optimalizaci letáků na základě kombinace metod marketingového výzkumu sekundovala Naďa Odlová ze společnosti INCOMA Research. Rovněž Managing Director Ogilvy CID pan  Michal Richtr svým tématem Proč a jak měnit Corporate Design účastníky konference velmi inspiroval.

Odpolední část přinesla i přes neplánovanou absenci Vlado Volka z asociace SYBA několik zajímavých momentů, tématicky zaměřených na problematiku optimalizace obalů. Vedle případových studií společností UNILEVER ČR, dotýkající se procesu řízení vývoje a realizace obalů na úrovni trhů CEE, a TETRA PAK, ve které pan Jiří Webershinke představil nový obalový koncept balení sterilovaných tuhých potravin v kartonech TETRA RECART, se zájem posluchačů nejvíce soustředil na příspěvek Miloslava Hlavsy z COOP ČR. Jeho příspěvek na téma vývoje obalů privátních značek v podmínkách klíčového retailera vzbudil dle reakcí publika nemalý ohlas. Do navazující živé diskuse se zapojovali především zástupci konkurenčních obchodních řetězců, kteří s řešením otázky privátních značek rovněž zápolí. Výsledná průměrná známka 1,7, kterou v anketě účastníci konference výkon Milana Hlavsy zhodnotili, svědčí o tom, že družstevníci svěřili otázku privátních značek do správných rukou.  

Bližší informace o konferenci Print & Packaging 2005 získáte prostřednictvím webových stránek www.marketingmanagement.cz/pap .


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688