Leaflet Monitor nově sleduje inzerce maloobchodních řetězců v denním tisku
Společnost INCOMA Research v roce 2005 rozšířila stávající monitoring letáků maloobchodních řetězců v rámci projektu Leaflet Monitor a nově nyní sleduje i tiskové inzerce řetězců v nejvýznamnějších českých a moravských denících. Rozšíření monitoringu letáků o tiskové inzerce nabídne klientům komplexní pohled na letákové akce řetězců včetně možnosti porovnání jejich komunikace formou letáků a inzerátů v tisku. Společnost INCOMA Research již od roku 1998 monitoruje veškeré letáky vydávané obchodními řetězci. Sledovány jsou letáky, které jsou distribuovány do domácností, ale i letáky, které jsou k dispozici pouze v prodejnách. Každý měsíc je zaznamenáno cca 350 letáků a 35 000 výrobků. Kromě České republiky jsou v rámci projektu Leaflet Monitor monitorovány letáky na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku a Slovinsku. V případě zájmu o další informace o projektu „Leaflet Monitor“ prosím kontaktujte INCOMA Research – Martin Ráž, tel.251 117 537, e-mail:raz@incoma.cz, www.incoma.cz. |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři