Spontánní znalost značek - dámské spodní prádlo (25.2.2005)
V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 972 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek pánského spodního prádla. Na dotaz na spontánní znalost značek pánského spodního prádla došlo proti roku 2003 jen k mírným změnám v pořadí první pětice. Lídrem se stal Adidas (23 %) před Jitex Písek (17 %) a na „medailových“ místech se objevuje ještě Triola (13 %). V těsném závěsu s 11% pak figurují značky Šohaj, Pleas, Puma a s 10 % OP Prostějov spolu se značkou Boxer. V rozmezí 5-9 % se pak vyskytuje 8 značek (Adam, Nike, Elite, Šumavan Vimperk, Andrie, Hugo Boss, Trikota a Jeans). Seznam jmenovaných značek dosáhl 49 názvů. Graf ve větším rozlišení naleznete zde Graf ve větším rozlišení naleznete zde Metodika k tomuto výzkumu je dostupná zde |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři