Hra na schovávanou aneb proč se české firmy bojí zveřejňovat výsledky svého hospodaření
Včera se v Hospodářských novinách objevil článek nazvaný "Cestovní kanceláře obvykle výsledky hospodaření tají".Tajuplnost ale není vlastní jenom cestovkám, v minulosti se poukazovalo na neochotu poskytnout informace o hospodaření mezinárodních řetězců hypermarketů, úplná finanční data jako oko v hlavě tají i mobilní operátoři nebo firmy podnikající v IT. Na zamčená ústa můžeme narazit kdekoliv, i na kapitálovém trhu, kde by poskytování včasných a úplných informací mělo být alfou a omegou - podívejme se například na “informační otevřenost” SPADové emise České radiokomunikace, na kterou poukazují analytici kapitálových trhů. Přitom informační povinnost akciových společností upravuje zákon.
Více informací na I-POINT: http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=24434Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz