Výdaje na internetovou reklamu vzrostly
Vyplývá to ze statistiky AdMonitoring společnosti Mediaresearch. V samotném říjnu byl největším zadavatelem reklamy Vodafone s 10,8 milionu korun, následuje Hypoteční banka s devíti miliony a Česká spořitelna s utracenými téměř sedmi miliony korun. Nejvíce, téměř 62 milionů, do internetové inzerce investovali peněžní zprostředkovatelé, následují zadavatelé z oblasti motorových vozidel se 48 miliony Kč.
Nejvíce peněz v říjnu inkasoval Seznam.cz, který z takzvané display internetové reklamy získal 173,5 milionu korun, následuje Centrum Holdings se 77 miliony a Mafra s 64,5 milionu korun.
Ceníkové ceny jsou výrazně vyšší, než zadavatelé po slevách skutečně za reklamu zaplatí. Podle nedávného odhadu společnosti Centrum Holdings by letos měli zadavatelé za zobrazovanou reklamu vydat ve skutečnosti 1,5 miliardy korun. Za pět let by to měl být dvojnásobek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz