Britská ITV opět vydělává
Před rokem přitom oznámila ztrátu 2,7 miliardy. Píše o tom server MediaGuardian. Meziročně klesly reklamní příjmy ITV o devět procent na 1,3 miliardy liber. Celkově se situace na trhu s reklamou zlepšila, zvláště v zimním období, uvádí The Independent. V televizi proto předpokládají, že v dubnu přibude inzerce o dvacet procent. Podle prozatímního ředitele Johna Cresswella však při pohledu na střednědobý horizont zůstává televize opatrná.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz