PR agentury využívá čtvrtina firem
Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK Czech, kterého se v průběhu září zúčastnilo 109 firem. "Pokud by firmy měly oznámkovat služby svých PR agentur, tak na pětistupňové škále hodnocení kvality práce by PR pracovníci získali vcelku vysokou průměrnou známku 2,08," uvedla Sherin Dalíková z oddělení komunikace GfK s tím, že jde o hodnocení pouze těch firem, které s agenturami spolupracují.
Společnosti podle výzkumu nejvíce oceňují znalost mediálního prostředí, za což agentury dostaly průměrnou známku 1,88. "Dále jsou firmy spokojeny s odbornými znalostmi PR pracovníků, s vhodností zvolené komunikační strategie, s kvalitou služeb PR agentur a se vztahy agentur s médii," uvádí Dalíková.
Za důležité při spolupráci s agenturami firmy považují kvalitu služeb (76 procent), odborné znalosti přiděleného pracovníka (64 procent) a znalost mediálního prostředí (60 procent). Více než třetina firem také považuje za velmi důležitý celkový přínos komunikace vzhledem k nákladům (36 procent).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz