Kampaň Help ve druhé fázi
Druhá fáze kampaně má za cíl zapojení mladých lidí a nových médií. Její heslo zní: „Podělte se o svůj nápad“. Všechny materiály (televizní reklamy, internetové bannery, nové webové stránky, aktivity v terénu) přitom odkazují na nápady, jak přestat s kouřením, jak nezačínat kouřit, nebo jak řešit pasivní kouření. Kampaň byla zahájena 31. května a ukončena bude v závěru roku 2010. Její rozpočet je 34 milionů eur.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz