SOS informuje o insolvenci
Jeho smyslem je poskytnout spotřebitelům základní informace o tom, co je to insolvence a jak je možno využít insolvenční zákon, který začal platit od počátku roku 2008. Snaží se spotřebitele upozornit na možná úskalí, neboť možnosti, které tento zákon dává, nejsou vhodné pro každého.
Vzhledem k tomu, že insolvence je věcí vždy nepříjemnou, snaží se i toto informační centrum spotřebitele především nabádat k tomu, aby problémům s insolvencí spíše předcházeli, než ji pak složitě řešili.
Základní myšlenkou je poskytnout spotřebitelům dostatek informací. Ovšem je třeba mít na paměti, že každý případ je jedinečný a je třeba se vždy poradit s odborníkem, zda je pro konkrétního spotřebitele řešení v rámci insolvenčního zákona vůbec možné a také vhodné. Neuváženým insolvenčním návrhem si totiž spotřebitel může způsobit problémy ještě větší, než jsou ty, které aktuálně má. Proto by mělo toto centrum sloužit k tomu, aby spotřebitel získal základní informace a dokázal si sám předběžně posoudit, zda má cenu podnikat další kroky směrem k insolvenčnímu řízení.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz