Sexy autem je Fiat 500
Italský vůz určený pro město se ocitl před dvěma britskými modely, luxusním Jaguarem XF a vozem Mini Clubman, které skočily na druhé a třetí pozici. Reklama italské automobilky byla přitom označena za nejlepší reklamní kampaň. Cenu si odnesl i další italský vůz, a to Alfa Romeo MiTo. Ten si čtenáři Evercars.com zvolili za vůz, který by si nejvíce přáli pod stromeček.
Pokračovatel vozu Fiat 500 měl premiéru loni v červenci, přesně 50 let po představení jeho starší verze. Fiat vkládá do nového modelu velké naděje a ředitel Fiatu Sergio Marchionne doufá, že nový Fiat 500 bude pro firmu podobným úspěchem, jakým je hudební přehrávač iPod pro americkou společnost Apple. Fiat plánoval za loňský rok prodat kolem 60 tisíc "pětistovek" a letos prodej zvýšit na 120 tisíc vozů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz