ČEŠI LIDEM Z REKLAMY NEVĚŘÍ
Do výzkumu byli zařazeni také poštovní doručovatelé, příslušníci armády, policisté, právníci, manažeři velkých firem, lidé pracující v reklamě a politici. Ukázalo se, že listonoše považuje za důvěryhodné 88 procent dotázaných. Za nimi se v žebříčku důvěryhodnosti umístili příslušníci armády, jimž věří 70 procent respondentů. Nejmenší důvěry společnosti se těší manažeři velkých firem - pouhých 36 procent respondentů - a lidé z reklamní sféry (33 procent).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz