Podíl privátních značek loni vzrostl
Zatímco v roce 2005 činil v Česku podíl privátních značek obchodníků 16,7 procenta, loni tento ukazatel podle průzkumu společností GfK a Incoma Research vzrostl na 17,1 procenta. Česká republika tak ve střední a východní Evropě patří mezi země s nejvyšší podílem privátních značek, ve srovnání se západní Evropou ale stále zaostává.Tobias Schediwy ze společnosti GfK na konferenci Retail Summit v Praze uvedl, že největší podíl privátních značek je ve Švýcarsku, kde loni činil 41 procent, a ve Velké Británii (34,8 procenta). Ve střední a východní Evropě má ve srovnání s Českem vyšší podíl privátních značek Rakousko (21,4 procenta), Maďarsko (22 procent) a Slovensko (23 procent). V Polsku je podíl privátních značek nižší a činí 16 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz