Věra Stárová (GfK-Praha)
Marketing a média  |  14.06.2006 19:13:58

Marketing Management 2006: Tradiční marketingový kongres představil úspěšnou prodejní metodu SPIN®Selling a věčný konflikt prodeje a marketingu uvnitř firem


14.6.2006 - Praha
Soubor ke stažení: 
/download/press/1109_cz_int.pdf


Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management 2006, pořádaný poradenskou firmou INCOMA Consult a největším vydavatelstvím odborného tisku ECONOMIA, představil již svůj sedmý ročník. Výroční setkání top managerů, marketingových a obchodních ředitelů a dalších profesionálů ze všech klíčových segmentů trhu se uskutečnilo 7. 6. 2006 v konferenčním centru hotelu Ambassador v Praze.

Hvězdou letošního kongresu (navštívilo ho téměř 200 registrovaných účastníků) byla obchodní ředitelka společnosti Huthwaite International Alison Smith. Představila metodiku SPIN®Selling používanou desítkami špičkových firem po celém světě, například GE, IBM, Sony či UPS, jako jeden z nástrojů k řešení „věčného konfliktu mezi prodejem a marketingem“. Metodika zaměřená na systematické mapování problémů, jejich dopadů a potvrzených přínosů u zákazníků je nejen účinnou prodejní taktikou. Je i dobrým kandidátem na „společnou řeč“ mezi jinak odlišně uvažujícími a často i motivovanými odděleními prodeje a marketingu. Vystoupení bylo v anketě respondentů hodnoceno velmi vysoko, atmosféru výrazně obohatilo video alá “Monty Python” demonstrující uvádění jednotlivých kroků do každodenní praxe.

Vystoupení Alison Smith předcházel “otevírací” blok ve znamení Davida Duroně, generálního ředitele společnosti Atlas.cz a Jean Charlese Bondyho, který prezentoval svoje zkušenosti z pozice CEO nadnárodní společnosti L´OREAL Česká republika. Zaujal zvláště David Duroň, jež otevřený komentář na téma “CEO jako rozhodčí nekonečného zápasu” přednesl poutavě, ve velkém tempu a s praktickými příklady z různých společností v České republice.

Na téma „SPIN®Selling“ navázali zástupci agentury Ogilvy Group Tomáš Vacek a Tomáš Jindříšek. Na konkrétních příkladech ukázali, jak lze pomocí interaktivních technologií uplatnit “prodejní přístupy” v marketingové komunikaci a jak proaktivní spolupráce s prodejem na přípravě nového produktu zvyšuje pravděpodobnost úspěchu uvedení na trh. V závěrečném příspěvku příznačně nazvaném „Od emocí k faktům“ Jaroslav Kuchař z INCOMA Consult rozplétal možnosti objektivního měření vlivu prodejních a marketingových oddělení na celkové výsledky firmy. Navazující panelová diskuse přinesla mnoho dalších otázek i inspirací.

Hlavními partnery kongresu byli poradenská společnost INCOMA Consult a exkluzivní mediální partner TREND MARKETING. Podrobnější informace o 7. ročníku mezinárodního marketingového kongresu Marketing Management včetně fotogalerie získáte na www.marketingmanagement.cz nebo telefonu 251 117 522. Doplňující otázky a komentáře je možné jednotlivým řečníkům zasílati nadále prostřednictvím adresy chcisezeptat@marketingmanagement.cz.

 

Další informace:

Kontakt: chcisezeptat@marketingmanagement.cz


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

18.04.2024  Zbyněk Stanjura v diskusním pořadu na CNN Prima News MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
26.03.2024  Novinářské kachny mezi lety 2015 - 2020 (Na pravou míru) ec.europa.eu (Evropská komise)
28.02.2024  Výkonným ředitelem SLPV bude Michal Holas SLPV (slpv.cz)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688