Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management 2006, pořádaný poradenskou firmou INCOMA Consult a největším vydavatelstvím odborného tisku ECONOMIA, představil již svůj sedmý ročník. Výroční setkání top managerů, marketingových a obchodních ředitelů a dalších profesionálů ze všech klíčových segmentů trhu se uskutečnilo 7. 6. 2006 v konferenčním centru hotelu Ambassador v Praze.
Hvězdou letošního kongresu (navštívilo ho téměř 200 registrovaných účastníků) byla obchodní ředitelka společnosti Huthwaite International Alison Smith. Představila metodiku SPIN®Selling používanou desítkami špičkových firem po celém světě, například GE, IBM, Sony či UPS, jako jeden z nástrojů k řešení „věčného konfliktu mezi prodejem a marketingem“. Metodika zaměřená na systematické mapování problémů, jejich dopadů a potvrzených přínosů u zákazníků je nejen účinnou prodejní taktikou. Je i dobrým kandidátem na „společnou řeč“ mezi jinak odlišně uvažujícími a často i motivovanými odděleními prodeje a marketingu. Vystoupení bylo v anketě respondentů hodnoceno velmi vysoko, atmosféru výrazně obohatilo video alá “Monty Python” demonstrující uvádění jednotlivých kroků do každodenní praxe.
Vystoupení Alison Smith předcházel “otevírací” blok ve znamení Davida Duroně, generálního ředitele společnosti Atlas.cz a Jean Charlese Bondyho, který prezentoval svoje zkušenosti z pozice CEO nadnárodní společnosti L´OREAL Česká republika. Zaujal zvláště David Duroň, jež otevřený komentář na téma “CEO jako rozhodčí nekonečného zápasu” přednesl poutavě, ve velkém tempu a s praktickými příklady z různých společností v České republice.
Na téma „SPIN®Selling“ navázali zástupci agentury Ogilvy Group Tomáš Vacek a Tomáš Jindříšek. Na konkrétních příkladech ukázali, jak lze pomocí interaktivních technologií uplatnit “prodejní přístupy” v marketingové komunikaci a jak proaktivní spolupráce s prodejem na přípravě nového produktu zvyšuje pravděpodobnost úspěchu uvedení na trh. V závěrečném příspěvku příznačně nazvaném „Od emocí k faktům“ Jaroslav Kuchař z INCOMA Consult rozplétal možnosti objektivního měření vlivu prodejních a marketingových oddělení na celkové výsledky firmy. Navazující panelová diskuse přinesla mnoho dalších otázek i inspirací.
Hlavními partnery kongresu byli poradenská společnost INCOMA Consult a exkluzivní mediální partner TREND MARKETING. Podrobnější informace o 7. ročníku mezinárodního marketingového kongresu Marketing Management včetně fotogalerie získáte na www.marketingmanagement.cz nebo telefonu 251 117 522. Doplňující otázky a komentáře je možné jednotlivým řečníkům zasílati nadále prostřednictvím adresy chcisezeptat@marketingmanagement.cz.
Další informace:
|