Mezinárodní kongres Marketing Management 2006: "Marketing versus prodej: Jak rozhýbat spolupráci, jak dosáhnout synergií?"
Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný poradenskou firmou INCOMA Consult a odborným vydavatelstvím ECONOMIA, vstupuje do svého 7. ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových a obchodních ředitelů a ostatních profesionálů ze všech odvětví ekonomiky ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 7. 6. 2006 v srdci Prahy v konferenčním centru hotelu Ambassador. Po předchozích šesti úspěšných ročnících, zaměřených na globální a lokální aspekty marketingu (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002), šance související se vstupem do EU (2003), rovnováhu mezi rozumem a citem (2004) a budoucnost značek (2005) bylo pro tento rok zvoleno zásadní téma vztahů mezi marketingem a prodejem – jak lze tyto útvary synergicky řídit, více motivovat a lépe využívat v plánovacím procesu. Po fenomenálním úspěchu loňského ročníku, který byl časopisem Trend Marketing vyhlášen Konferencí roku, jsme se opět rozhodli pozvat odborníka světového formátu. Hlavním programovým vyvrcholením kongresu Marketing Management 2006 bude vystoupení poradenské firmy Huthwaite International Neila Rackhama – autora světového bestselleru SPIN® Selling. Implementace konceptu SPIN Selling přístupu už přivedla mnohé světové firmy k zásadnímu zlepšení efektivity prodeje a výraznému zkvalitnění vztahů mezi útvary marketingu a prodeje. Na téma SPIN Sellingu a jeho dopadů naváže vystoupení expertů, kteří se zaměří na marketingovou komunikaci – komunikační agentura Ogilvy One a strategické řízení prodeje a marketingu – poradenská firma INCOMA Consult. Navazující diskuse za účasti šéfů významných společností působících v ČR bude věnována jejich konkrétním zkušenostem z řízení vztahů mezi útvary marketingu a prodeje. Nenechte si ujít možnost seznámit se s myšlenkami Neila Rackhama a diskusi o jejich dopadu na marketing osobně! Zaznamenejte si termín 7. 6. 2006 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy kongresu na www.marketingmanagement.cz. Hlavním mediálním partnerem je TREND Marketing. Podrobnější informace je připraven podat: |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Přílohy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz