Věra Stárová (GfK-Praha)
Přílohy  |  07.04.2006 09:42:16

Mezinárodní kongres Marketing Management 2006: "Marketing versus prodej: Jak rozhýbat spolupráci, jak dosáhnout synergií?"


Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný poradenskou firmou INCOMA Consult a odborným vydavatelstvím ECONOMIA, vstupuje do svého 7. ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových a obchodních ředitelů a ostatních profesionálů ze všech odvětví ekonomiky ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 7. 6. 2006 v srdci Prahy v konferenčním centru hotelu Ambassador.

Po předchozích šesti úspěšných ročnících, zaměřených na globální a lokální aspekty marketingu (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002), šance související se vstupem do EU (2003), rovnováhu mezi rozumem a citem (2004) a budoucnost značek (2005) bylo pro tento rok zvoleno zásadní téma vztahů mezi marketingem a prodejem – jak lze tyto útvary synergicky řídit, více motivovat a lépe využívat v plánovacím procesu.

Po fenomenálním úspěchu loňského ročníku, který byl časopisem Trend Marketing vyhlášen Konferencí roku, jsme se opět rozhodli pozvat odborníka světového formátu. Hlavním programovým vyvrcholením kongresu Marketing Management 2006 bude vystoupení poradenské firmy Huthwaite International Neila Rackhama – autora světového bestselleru SPIN® Selling. Implementace konceptu SPIN Selling přístupu už přivedla mnohé světové firmy k zásadnímu zlepšení efektivity prodeje a výraznému zkvalitnění vztahů mezi útvary marketingu a prodeje.

Na téma SPIN Sellingu a jeho dopadů naváže vystoupení expertů, kteří se zaměří na marketingovou komunikaci – komunikační agentura Ogilvy One a strategické řízení prodeje a marketingu – poradenská firma INCOMA Consult. Navazující diskuse za účasti šéfů významných společností působících v ČR bude věnována jejich konkrétním zkušenostem z řízení vztahů mezi útvary marketingu a prodeje.

Nenechte si ujít možnost seznámit se s myšlenkami Neila Rackhama a diskusi o jejich dopadu na marketing osobně! Zaznamenejte si termín 7. 6. 2006 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy kongresu na www.marketingmanagement.cz.

Hlavním mediálním partnerem je TREND Marketing.

Podrobnější informace je připraven podat:
Antonín Parma, INCOMA Consult (tel.: 251 117 522, parma@incoma.cz )


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688