Leaflet Monitor nově sleduje inzerce maloobchodních řetězců v denním tisku
Společnost INCOMA Research v roce 2005 rozšířila stávající monitoring letáků maloobchodních řetězců v rámci projektu Leaflet Monitor a nově nyní sleduje i tiskové inzerce řetězců v nejvýznamnějších českých a moravských denících. Rozšíření monitoringu letáků o tiskové inzerce nabídne klientům komplexní pohled na letákové akce řetězců včetně možnosti porovnání jejich komunikace formou letáků a inzerátů v tisku. Společnost INCOMA Research již od roku 1998 monitoruje veškeré letáky vydávané obchodními řetězci. Sledovány jsou letáky, které jsou distribuovány do domácností, ale i letáky, které jsou k dispozici pouze v prodejnách. Každý měsíc je zaznamenáno cca 350 letáků a 35 000 výrobků. Kromě České republiky jsou v rámci projektu Leaflet Monitor monitorovány letáky na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku a Slovinsku. V případě zájmu o další informace o projektu „Leaflet Monitor“ prosím kontaktujte INCOMA Research – Martin Ráž, tel.251 117 537, e-mail:raz@incoma.cz, www.incoma.cz. |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz