mzv.cz (MZv ČR)
Ze světa  |  09.05.2024 14:20:00

Česká firma Dr. Müller Pharma oslavila deset let úspěšného působení na kuvajtském trhu

09.05.2024 / 09:49 | Aktualizováno: 09.05.2024 / 14:20

Česká rodinná firma Dr. Müller Pharma se před více než deseti lety rozhodla zkusit štěstí v Kuvajtu. Za úspěšným vstupem stála jak vysoká kvalita produktové škály farmaceutických výrobků značky Dr. Müller Pharma, jejich originalita a balení, tak výběr vhodného obchodního partnera. Profesionální obchodní zástupce, znalý místních poměrů, pomohl zvládnout veškeré administrativní nástrahy a nasadit účinnou marketingovou kampaň, jež dostala české výrobky do kuvajtských nemocnic. Společnost Dr. Müller Pharma se tak hrdě zařadila mezi přední české vývozce na kuvajtský trh. V dubnu 2024 rodina po několika letech navštívila zemi a zástupce Velvyslanectví v Kuvajtu.

Farmaceutický trh v zemích Rady pro spolupráci v Zálivu (GCC) skýtá lukrativní příležitosti. Region zažívá boom poptávky po farmaceutickém zboží. Při pronikání na tento prosperující trh může být Kuvajt vstupní branou. Strategická geografická poloha z něj činí ideální přístupový bod v expanzi v rámci širšího regionu. Blízkost dynamicky rostoucích trhů, společně s podnikatelsky přívětivým prostředím, představuje zajímavou výchozí testovací platformu. V Kuvajtu je přibližně 80 % prodeje léčiv hrazeno vládou. Vysoké standardy a nároky na kvalitu farmaceutických produktů zajišťují důvěryhodnost mezi pacienty i zdravotníky. Zvyšující se poptávka je tažena především faktory, jako je narůstající populace, vysoké příjmy obyvatel a rozvoj kapacit zdravotnické infrastruktury. V důsledku řady chronických onemocnění místní populace posiluje preventivní zdravotní péče a roste zájem po inovativních a specializovaných farmaceutických řešeních napříč léčebnými oblastmi.

Klíčem k úspěchu při vstupu na trh a nezbytným předpokladem podnikání v Kuvajtu je dokonalé porozumění dynamicky se vyvíjejícím tržním aspektům, pochopení komplexních regulativ a kulturních nuancí. Doktor Vladimír Müller, generální ředitel rodinné společnosti Dr. Müller Pharma, připisuje pozoruhodný úspěch na kuvajtském trhu právě roli, kterou sehrálo strategické partnerství s obchodním zástupcem - společností Map Pharma. Přitom doceňuje Dr. Mohameda Reyada, marketingového ředitele, jako ideálního kormidelníka, jenž prokázal um obratně navigovat v zálivových vodách. Více než deset let trvající partnerství přispělo k růstu obchodního podílu a k expanzi české firmy nejen v Kuvajtu, ale i v Saúdské Arábii, ve Spojených arabských emirátech a v dalších zemích blízkovýchodního regionu. Česká farmaceutická společnost vděčí za úspěch zejména strategickému partnerství a profesionálnímu marketingu, jež jsou klíčem při odemykání potenciálu regionálního farmaceutického trhu. Schopnosti důvěryhodného partnera v sofistikovaných oblastech jsou, i přes nedávno otevřenou možnost založit v Kuvajtu vlastní pobočku, stále rozhodujícím prvkem na cestě k úspěchu.

Tereza Valášková, ekonomická diplomatka Velvyslanectví ČR v Kuvajtu


K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688