Kuvajtské influencerky medializovaly kouzlo vánoční Prahy a Karlovarského kraje, sklářskou a lázeňskou tradici
Kuvajtské influencerky medializovaly kouzlo vánoční Prahy a Karlovarského kraje, sklářskou a lázeňskou tradici
06.02.2024 / 23:19 | Aktualizováno: 02.04.2024 / 00:25
V rámci incomingové mise navštívily kuvajtské influencerky vánoční trhy v Praze a lázeňská města v Karlovarském kraji a byl jim představen region jako takový. Česko bylo v období adventu prezentováno jako lákavá destinace pro potencionální turisty z Kuvajtu. Marketingově návštěva vyzdvihla česká města a podpořila návštěvnost vánočních trhů a dalších kulturních atrakcí, české sklářství (MOSER) a sektor HORECA.
Kuvajtské influencerky, cílící na různé skupiny kuvajtské populace, navštívily kromě Prahy, Karlových Varů a Mariánských Lázní, hrad Loket a další místa v západních Čechách. Medializovaly Česko, jeho bohatou historii a kulturu, gastronomii, nákupní příležitosti a pestrou škálu aktivit pro kuvajtské návštěvníky rovněž během zimní sezóny, například vánoční trhy, zasněženou krajinu a další turistické aktivity, jež lze podniknout i v zimě, jako je prohlídka tradiční sklářské výroby či pestrá nabídka lázeňských procedur. Prezentace s komentáři v arabštině měla v Kuvajtu úspěch a vysokou sledovanost, a to v rámci řady příspěvků na sociálních sítích. Ty jsou v Kuvajtu nejúčinnějším marketingovým kanálem. Karlovarský kraj byl rovněž medializován v tisku - např. v deníku TIMES KUWAIT
Čas influencerek strávený u nás v době adventu a pořízený fotografický a video materiál pozitivně přispěl k propagaci Česka, karlovarského regionu i samotných ubytovacích zařízení a nabídky souvisejících služeb. V průběhu cesty došlo k výměně kontaktů a zvýšení příležitostí pro navázání další spolupráce při marketingoví prezentaci Česka a jeho krás moderním způsobem dostupným široké kuvajtské veřejnosti. Agentura CzechTourism vyhodnotila návštěvu influencerek, zorganizovanou ve spolupráci s obchodně ekonomickým úsekem Velvyslanectví ČR v Kuvajtu, jako velmi důležitou a přínosnou pro rozvoj incomingového cestovního ruchu z Kuvajtu. Vlastní seznámení a zkušenost s destinacemi, které influenceři propagují, přispívá ke kvalitnímu a zacílenému marketingu a ke zviditelnění Česka a jeho regionů.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.07.2024 Zbytek roku bude zajímavý jak na trzích, tak i v
19.07.2024 Malý háj: Ideální bydlení v nové čtvrti Prahy 10
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejhorší scénář pro pohonné hmoty? Kolik budeme platit v srpnu?
Pim Brands, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlato se opět vyhouplo přes úroveň 2 400 USD / Oz. Letní dovolenou neplánuje
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři