Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee
Sodexo Benefits and Rewards Services, přední světový hráč v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, se ve všech zemích, kde působí, přejmenovává na Pluxee. V České republice tato změna nastává od ledna 2024.
„Pluxee a tedy i Pluxee Česká republika se soustředí výhradně na benefity a rozvoj spokojenosti zaměstnanců. Navazujeme na 30 let působení jako Sodexo na českém trhu a 45 let zkušeností na mezinárodních trzích. V únoru 2024 vstupujeme samostatně na evropskou burzu pod novým jménem, které již nebude patřit do skupiny Sodexo. Díky organizačnímu vyčlenění budeme mít volnější ruku ukázat náš potenciál na rychle se rozvíjejícím se trhu well-beingu pro zaměstnance,“ vysvětluje Daniel Čapek, generální ředitel Pluxee Česká republika a. s. (dříve Sodexo Benefity).
Cílem společnosti Pluxee je být celosvětově první volbou pro firmy, veřejnou správu, obchodníky i spotřebitele, kteří hledají nejlepšího partnera pro zaměstnanecké benefity a angažovanost. Značka slibuje přinášet všem cílovým skupinám více toho, na čem jim skutečně záleží, a otevírat svět příležitostí pro všechny.
„Pro naše klienty a jejich zaměstnance se změnou značky provozně nic nemění. Stejně jako dosud jim budeme i nadále poskytovat plný servis v oblasti benefitů. Smlouvy, platnost již vydaných benefitů, poukázek a karet, přístupové údaje do aplikací nebo způsob placení benefity zůstávají stejné. Od ledna však vydáváme naše benefitní produkty pod značkou Pluxee. A samozřejmě se změní naše vizuální identita, která nás posune blíže našim uživatelům,“ ujišťuje Čapek s tím, že nový start spojený s rebrandingem je zároveň impulsem k mnoha inovacím.
Pro všechny se stravenkovou kartou připravilo Pluxee překvapení: „Až do 15. února budeme mít 10 procent cashback v restauracích po celé ČR. Je to náš dárek všem našim uživatelům k rebrandingu,“ říká Čapek.
V rámci svého strategického plánu do roku 2025 chce Pluxee:
* Zrychlit rozvoj v oblasti stravovacích a volnočasových benefitů a zejména se více prosadit mezi malými a středními podniky.
* Rozšířit svou nabídku v oblasti well-beingu a řešení na podporu kupní síly a angažovanosti zaměstnanců.
* Usnadnit zaměstnancům svých klientů přístup ke svým službám prostřednictvím jednotné digitální platformy.
* Snížit do roku 2025 emise uhlíku o 34 % a zároveň dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2035.
„K dosažení těchto cílů budeme každoročně investovat 10 % našeho obratu do technologií. Některé naše služby už proměnou prošly. Například jsme již v minulém roce zvýšili zabezpečení uživatelských účtů, které je nyní na stejné úrovni jako zabezpečení bank. Další inovace plánujeme v blízké době,“ uvádí Daniel Čapek.
Příběh nového jména Pluxee
- Plux symbolizuje pozitivitu a potvrzuje to, čím jsme a za čím si stojíme: příležitosti, jak vám dát více toho, na čem vám v životě záleží.
- X symbolizuje svět příležitostí prostřednictvím personalizovaných a udržitelných zážitků, které nabízíme našim klientům, obchodníkům, uživatelům a zaměstnancům.
- Dvojité ee představuje náš byznys – employee engagement (angažovanost zaměstnanců)
Pluxee Česká republika
Společnost je lídrem v oblasti benefitů pro zaměstnance na českém trhu, na kterém působí již 30 let. V současné době má ve svém portfoliu stravenkové benefity (karty a poukázky), benefity pro volný čas (karty, Cafeteria, poukázky) a dárkové pasy. Aplikace pro uživatele benefitů je dlouhodobě nejlépe hodnocenou benefitní aplikací na trhu.
Na českém trhu má 12 000 klientů, 750 000 uživatelů benefitů a 70 000 partnerských míst, které benefity přijímají.
Pluxee prochází rychlou digitalizací a do budoucna plánuje přejít kompletně na digitální produkty, což je v souladu se závazkem uhlíkové neutrality do roku 2035. V roce 2023 získala firma ocenění Francouzské obchodní komory za svůj projekt „Recyklace karet“. Kromě udržitelnosti se také Pluxee angažuje v dobročinnosti a podporuje například vzdělávání žen v IT prostřednictvím Czechitas. Každý rok daruje společně s nadací Stop Hunger milion korun na stipendia pro znevýhodněné ženy.
Pluxee Česká republika
Společnost je již 30 let lídrem na českém trhu v oblasti zaměstnaneckých benefitů. V současné době má ve svém portfoliu stravenkové benefity (karty a poukázky), benefity pro volný čas (karty, Cafeteria, poukázky) a dárkové pasy. Aplikace pro uživatele benefitů je dlouhodobě nejlépe hodnocenou benefitní aplikací na trhu. Na českém trhu má 12 000 klientů, 750 000 uživatelů benefitů a 70 000 partnerských míst, které benefity přijímají.
Pluxee do budoucna plánuje přejít kompletně na digitální produkty, což je v souladu se závazkem uhlíkové neutrality do roku 2035. Kromě udržitelnosti se také Pluxee angažuje v dobročinnosti a podporuje například vzdělávání žen v IT prostřednictvím Czechitas.
Více informaci na: www.pluxee.cz
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Jaký je dnes mezinárodní den?
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Měřítko - měřítko mapy. Co znamená měřítko na mapě a kolik kilometrů v reálu je jeden centimetr na mapě
- Sodexo Benefity: Trh práce zatím zůstává optimistický, na platy a benefity firmy sahat neplánují
- Sodexo pro volný čas: Loňské benefity platí i letos
- Sodexo Benefity: Ceny obědů letí vzhůru, do restaurací chodí stále méně lidí
- Sodexo Benefity: Vypnou drahé energie i firemní večírky?
- Sodexo Benefity: Ceny obědů za rok vzrostly o pětinu
- Sodexo Benefity: Růst cen obědů zpomaluje - už druhý měsíc v řadě rostou ceny obědů jen o halíře
- Sodexo Benefity: Ceny obědů narazily na svůj strop
- Sodexo Benefity: Nejdražší obědy rostou nejpomaleji, loňský překotný růst ceny obědů se zpomalili celkově
Prezentace
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?