Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk
Společnost Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti (Customer experience). Jejím cílem je zefektivnit práci se zákazníky, implementovat do procesů umělou inteligenci a díky digitalizaci procesů rychleji a přesněji reagovat na požadavky zákazníků. Ředitelem nově vzniklé divize se stal dosavadní manažer řízení vztahů se zákazníky (CRM) David Schenk.

Automatizace a digitalizace
Základ nově vzniklé divize Customer experience vznikl spojením tří dosud samostatných oddělení: Kontaktního centra, Zákaznického backofficu a Oddělení reklamací. „Sehrané týmy nyní propojíme v jeden funkční celek a doplníme o nástroje umělé inteligence, jako je nová generace chatbotů nebo rozšířený voicebot. Výsledkem by mělo být efektivní zvládnutí rostoucího počtu interakcí s našimi zákazníky a také zkvalitnění práce našich zaměstnanců, kterým odpadnou monotónní a stále se opakující úkoly a budou mít více času na zákazníky,“ vysvětlil David Schenk.
„Umělá inteligence bude v nějaké formě součástí všeho, co dnes děláme. Hodně nástrojů již existuje a my je musíme začít používat a implementovat do naší každodenní práce,“ říká Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka, a doplňuje: „Vidíme zde také obrovskou příležitost k digitální transformaci Sazky, zvýšení naší agility, a tím i celkovému zlepšení zákaznické zkušenosti. Jsem velmi rád, že toto téma zastřeší právě David.“
Nedílnou součástí nové divize je také Oddělení inovací. „Naším cílem není centralizovat inovace na jedno místo. Protože víme, že by to nefungovalo. Ale na druhou stranu existují témata, které mají celofiremní přesah a potřebují centrální koordinaci, jako je automatizace a digitalizace,“ doplnil Schenk, a pokračuje: „Mnohé naše týmy už s různými nástroji umělé inteligence pracují. Nové možnosti komunikace ovlivňují především práci operátorů na kontaktním centru. V CRM jsme již nyní pracovali s prediktivními modely, s kolegy z technologických týmů řešíme co-piloty pro tvorbu reportů a prezentací. Nástroje využívající generativní AI v marketingu potřebujeme trénovat na našich datech a pravidlech, aby nám byla co nejvíc k užitku.“
Méně papíru
Digitalizace procesů s sebou nese také důležitý aspekt — odbourávání „papírové“ komunikace. „S ohledem na životní prostředí budeme minimalizovat používání papíru. Jak v komunikaci s koncovým zákazníkem, tak v B2B komunikaci, stejně jako v rámci interních procesů u nás v Sazce,“ řekl Schenk. Zákazníci navštěvující prodejní místa Sazky, kterých má česká loterijní jednička více než 7 500 po celém Česku, tak budou mít již v příštím roce na výběr, zda u svých oblíbených produktů použijí papírovou, nebo digitální variantu. Jde o další krok v dlouhodobé strategii Sazky, která chce přecházet od tradičních papírových forem komunikace k většímu využití nových moderních technologií. Další kroky Sazka představí v nadcházejících měsících.
David Schenk
Do Sazky nastoupil v roce 2015 s cílem vybudovat oddělení řízení vztahů se zákazníky (CRM). Útvar má dnes přes 20 lidí a významným způsobem přispívá k tomu, že má Sazka mnoho spokojených a pravidelně sázejících zákazníků. Dočasně řídil v Sazce divizi marketingu. Dříve působil ve společnostech Hewlett-Packard, L’Oreal, T-Mobile, O2, zejména v oblasti marketingu. Mezi jeho zájmy patří lyže, kolo, vysokohorská turistika a potápění. Má manželku a 3 děti.
Sazka a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice, která skrze neustálé inovace a odpovědným způsobem poskytuje zákazníkům nejširší portfolio her a každodenní zábavy. Nejznámější hrou je Sportka, populární hra s historií delší 65 let. Společnost je od roku 2014 provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších evropských her. Součástí zábavní rodiny jsou i stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Své produkty poskytuje Sazka na online herním portálu a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 500 prodejními místy po celé České republice. Na terminálech Sazky lze vyřídit i řadu běžných transakcí od platby složenek přes dobití kreditu až po vyzvednutí balíku. Mezi neloterní služby patří i provozování největšího českého mobilního virtuálního operátora SAZKAmobil.
Sazka je lídrem v oblasti zodpovědného hraní. Vedle mezinárodních auditovaných certifikací European Lotteries a World Lottery Association rozvíjí vlastní projekt Hraj s rozumem a preventivní programy ve spolupráci s neziskovými organizacemi.
Mateřskou společností Sazky je skupina Allwyn, která provozuje loterie také v Rakousku, Řecku, na Kypru a v Itálii a od roku 2024 se stane také provozovatelem britské Národní loterie. Na konci loňského roku se domluvila také na převzetí firmy Camelot LS Group, která provozuje loterii v americkém státě Illinois. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 38 zemích.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Příspěvek na péči - péče o osobu blízkou: nárok, výše, stupně
- Pěstounská péče - dávky a jejich výše
- Kalkulačka příspěvku na péči o osobu blízkou
- Příspěvek na péči posuzované úkony
- Příspěvek na péči - stupně závislosti
- Zdravotní pojištění pro nezbytnou zdravotní péči - Kdo ho platí a kolik stojí
- Příspěvek při pěstounské péči 2022 - kalkulačka
- Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- Nový stavební zákon
- Sazka zefektivňuje péči o zákazníky. Novou divizi povede David Schenk
- Novou divizi české pobočky Konica Minolta povede Ladislav Novák
- Manažer řízení vztahů se zákazníky /péče o zákazníky/ - nabídka práce
Prezentace
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Tomáš Volf, Citfin
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Přirozená korekce, nebo obrat na trhu? Ceny pomerančového džusu na burze klesly o 37 procent
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty pod 35 Kč za litr? Díky Trumpovi možná již brzy!
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři