Škoda Auto zahájila celosvětovou proměnu svých dealerství v novém korporátním designu
„Nová identita značky Škoda odráží naši cestu do budoucnosti mobility a digitalizace a přibližuje ji našim zákazníkům v hmatatelné podobě. Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let – zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty.“
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing
První showroomy s novou identitou značky ve Vietnamu
Nové pojetí showroomů v aktuálním korporátním designu společnosti Škoda Auto si mohli nejdříve prohlédnout zákazníci ve Vietnamu, kam automobilka vstoupila 23. září. Prvními městy, kde nová dealerství slavnostně otevřela své brány, byly Hanoj, Vinh, Buon Ma Thuot a Ho Či Minovo Město. Škoda Auto plánuje společně se svým lokálním partnerem, společností TC Group, rozšířit prodejní síť do roku 2025 na dvacet a do roku 2028 na třicet autosalonů.
Prvenství na evropské půdě v Estonsku
Česká automobilka spustila zavádění nového firemního designu i ve svých evropských showroomech. Na autorizovaného partnera Rohe Auto v estonském hlavním městě Tallinu navážou další dealerství: v belgickém Gosselies (součást města Charleroi), v norském Hamaru, polské Vratislavi a také v Praze.
V Srbsku se poprvé otvírá Škoda City Store
Na modernizovaná dealerství navazuje vůbec první salon Škoda City Store s novým korporátním designem. Zákazníkům se představil v říjnu v nákupním centru Galerija Beograd v hlavním městě Srbska. Návštěvníci se zde mohou nejen seznámit s modely Škoda, ale City Store je možné využít i jako pracovní prostor, pro posezení u kávy nebo nákup vybavení z nabídky Škoda Auto, jako je oblečení nebo drobné dárky. V současné době se salony Škoda City Store nacházejí také v Sofii (Bulharsko), Bruselu (Belgie), Valencii (Španělsko) a Katánii (Itálie), v následujících letech budou přibývat další.
Showroom v Kuvajtu klade důraz na digitální prvky
Nedávné otevření jednoho z největších showroomů značky, který se nachází v Kuvajtu, dokládá zaměření značky Škoda na co nejpůsobivější zapojení digitálních technologií do zákaznické zkušenosti. Návštěvníci v rozlehlém autosalonu, který se také nese v novém CI, najdou širokou škálu digitálních funkcí, jako je videostěna, stůl s dotykovou obrazovkou a digitální informační stojany vedle automobilů. Navíc se tak potvrzuje plán automobilky Škoda Auto na posílení pozice na Blízkém východě v rámci její strategie internacionalizace.
Postupné zavádění nové identity značky
Nový korporátní design se během uplynulého roku představil prostřednictvím informačních a komunikačních podkladů společnosti Škoda Auto. Proměna se týká i modelů české automobilky: jako první získal nové designové prvky vrcholný Enyaq Laurin & Klement, následovaný modernizovanými modely Scala a Kamiq. Nové elementy obsahují taktéž zcela nové generace vozů Kodiaq a Superb, uvedené v říjnu a v listopadu.
Nová identita značky propojuje dědictví značky Škoda s budoucností osobní dopravy
Moderní identita značky představuje to nejlepší ze spojení bohaté tradice značky Škoda a budoucnosti individuální přepravy. Zjednodušené logo bez trojrozměrného efektu odráží posun ke stále významnější digitální komunikaci a dvě ústřední barvy, elektricky a smaragdově zelená, odkazují na závazky automobilky v oblasti ekologie a udržitelnosti. Tyto aspekty jsou rovněž patrné na designu každého showroomu. Například nová označení autosalonů jsou kompatibilní se stávajícími štíty a díky tomu je proměna prodejních míst udržitelnější a zároveň jednodušší.
The post Škoda Auto zahájila celosvětovou proměnu svých dealerství v novém korporátním designu appeared first on Škoda Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun
Iva Grácová, Bezvafinance
Inflace a její dopad na osobní finance: Jak se připravit na rok 2025?
Richard Bechník, Swiss Life Select