O Plzeň se zajímají především cestovní kanceláře z okolních zemí - Travel Trade Day, akce kterou každoročně pořádá agentura CzechTourism proběhla v Brně
Zdroj foto: Plzeň - TURISMUS
Stěžejní součástí programu jsou vždy jednání se zástupci incomingových cestovních kanceláří, kteří pořádají skupinové zájezdy. O Plzeň se zajímaly především agentury z okolních zemí a jižní Evropy. Ti, kteří Plzeň znají, se ptají po novinkách a snaží se zatraktivnit program pro své klienty. Další skupina hledá levnější alternativu k Praze se zajímavou turistickou nabídkou. V Rakousku, Německu i Polsku je poměrně velký zájem i o cesty za kulturou. V této oblasti jsou hlavním lákadlem Plzně Loosovy interiéry.
„Cestovní kanceláře se samozřejmě musí přizpůsobit tomu, jak se mění chování turistů. Stále častěji tak poptávají zábavný, zážitkový program či gastroturistiku. My se snažíme přizpůsobit i tomu, odkud k nám jezdí. Disponujeme poměrně širokým týmem kvalitních průvodců. Nicméně velkou konkurenční výhodou pro nás bezesporu je, že jsme schopni nabídnout program například i v polštině,“ vysvětlila Jaroslava Panušková, která prohlídky a programy po skupiny zajišťuje.
Součástí akce jsou také setkání s řediteli jednotlivých zahraničních zastoupení agentury CzechTourism. Plzeň – TURISMUS s nimi dlouhodobě spolupracuje při organizaci press tripů pro zahraniční novináře i při plánování kampaní, které na jednotlivých trzích tematicky propagují celou Českou republiku včetně Plzně. „Travel Trade je vždy skvělou příležitostí k osobnímu jednání a doladění spolupráce pro nadcházející sezonu. Například už během května v Plzni přivítáme pět skupin novinářů z různých zemí. Nechybí mezi nimi Rakousko, Německo, Itálie, Španělsko, Spojené státy nebo Brazílie,“ doplnila Martina Chomátová, která infocesty pro novináře připravuje.
Okomentovat na facebooku
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun
?