Nepít je umění! S tímto heslem startuje 11. ročník kampaně Suchej únor, kterou zná a má v oblibě již 84 % Čechů. Téměř polovina účastníků díky kampani zmírní rizikovou konzumaci alkoholu (ale stále častěji i dalších libůstek) a každý ze Sušičů se stává i důležitou inspirací pro více jak 1 000 000 lidí, kteří jsou u nás na hraně rizikové konzumace.
Letošní suchý téma kampaně je: Nepít je umění.
Zkusit měsíc bez alkoholu vypadá na první dobrou jednoduše. Jenže ve skutečnosti je za tím odvaha zkusit něco nového, schopnost podívat se upřímně sám na sebe, síla vykročit ze zajetých kolejí a jít svou vlastní cestou. To všechno se dá říct také o umění: z dálky možná žádná velká práce, ale ve chvíli, kdy člověk sám čelí prázdnému plátnu, světlu na jevišti nebo bílé stránce, chápe hodnotu díla úplně jinak. V Sucháči si myslíme, že svoje umění – a sebe v něm – může objevit každý.
Proto chceme k vlastní tvorbě a k jejímu sdílení inspirovat davy. Zapojte se i vy. Podpořte důležité téma a sdílejte svoje umění se světem. Protože #NEPITJEUMENI.
Poznejte nový rozměr střízlivosti na stránkách www.suchejunor.cz.
Záštitu nad konáním zdravotně osvětové kampaně Suchej únor převzal hejtman Jihočeského kraje Martin Kuba.