Green Hideaway z HORNBACH Edice DÍLO

Mezinárodní kampaň na HORNBACH Edici DÍLO z dílny berlínské agentury Heimat bude zahájena od 30. ledna v České republice, na Slovensku a ve Švédsku, další země budou následovat. Kampaň se sloganem „Navrhl Front/ ve Švédsku. Vyrobeno tebou.“ se bude prezentovat ve všech typech médií, včetně televize, tiskové a outdoorové inzerce a samozřejmě v onlinu. Výchozím bodem ale i cílovou stanicí bude webová stránka www.hornbach.cz/dilo, kde si machři, ale nejen ti, zdarma stáhnou 22stránkový magazín, který obsahuje nejen příběh a myšlenku křesla Green Hideaway, ale i ilustrovaný návod se šablonou na výrobu, seznam materiálu a nářadí pro stavbu křesla.

Edice DÍLO

Základní myšlenkou celé řady HORNBACH Edice DÍLO je nemuset si exkluzivní designové předměty kupovat, ale jednoduše si je podle návodu vlastními silami vyrobit. Protože to, co by jinak bylo pro mnohé cenově nedostupné, nyní nestojí díky Edici DÍLO více než cenu použitého materiálu, den nebo dva času a samozřejmě trochu kutilské vášně a umu.

roce 2018 představil HORNBACH první DÍLO od dánského designera Sigurda Larsena – ikonické komfortní křeslo s nadčasovým designem kombinovaným se sofistikovanými, robustními materiály. O rok později následoval stolek Utsuri Tabele od japonského designera Yo Shimada – modulární interpretace stolu přinášející flexibilitu a inovativní hru neonových barev a jejich světelných odrazů.

Green Hideaway

DÍLO představuje opět kus nábytku – nikoliv však klasického. Švédská designérská dvojice Front/ navrhla křeslo Green Hideaway jako zelené útočiště či úkryt, jež stírá hranice mezi interiérem a exteriérem. „V našem stále přetechnizovanějším světě se čas strávený v zeleni často krátí, proto Green Hideaway nabízí každému kousek přírody třeba v obývacím pokoji. Příroda má na lidi prokazatelně uklidňujícího účinek. Zapojení živého zeleného světa do našeho DÍLA bylo pro nás zvláště v této neklidné době přesně tím správným rozhodnutím," říká David Kolář, vedoucí marketingu společnosti HORNBACH Česko a Slovensko.

Křeslo Green Hideaway již stihli okomentovat i odborníci ze světa designu a floristiky z Česka a Slovenska.  Na křesle oceňují především kreativní řešení studia Front/ a nabízejí jeho další rozvoj či personifikované řešení. Tato doplňková videa budou odhalena v druhé polovině února.

 

O studiu Front/

Designové studio Front/ vedené Annou Lindgren a Sofií Lagerkvist pracuje pro celou řadu mezinárodních klientů a je zastoupeno mimo jiné v MoMA v New Yorku, ve Victoria & Albert Hall v Londýně a v Centre Pompidou v Paříži. Ve své tvorbě se stále více zaměřuje na použití materiálů a prvků z přírody.

Designéři:

Mgr. Art. Michal Riabič, slovenský designer, absolvent Vysoké školy výtvarných umění v Bratislavě, autor návrhu židle a stolu Malmo pro společnost TON, držitel ceny CE ZA AR 2011.

Mgr. Art. Jana Potiron, slovenská designérka, absolventka Technické univerzity v Košicích, od roku 2016 vedoucí ateliéru Designu nábytku a interiéru na Fakultě umění v Plzni, držitelka ceny profesora Jindřicha Halabaly.

Floristka:

Jana Kroupová, interiérová designérka a floristika, absolventka Masarykovy univerzity, využívá holandské dekorace a doplňky, aktivně spolupracuje s holandskou burzou, věnuje se poradenství designu prostoru.

 

Agentura: Heimat Berlin

Produkce: Heimat Media Productions

Režie: Harun Güler

Hudba: Henric Schleiner (TI:ME:CO:DE)

Fotograf: Frank Hülsbömer

Design magazínu: Stahl R

Ilustrace: André Gottschalk

Hornbach

Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.

Více informací na: www.hornbach.cz



Sdílejte článek na sociálních sítích nebo emailem

Social icons
Hodnocení článku

Fotogalerie Interiéry, nejlépe hodnocené fotografie



Články Interiéry