Značka Sencor vstoupila na ázerbájdžánský trh
Značka Sencor, vycházející z technologických tradic svých japonských zakladatelů, vstupuje prostřednictvím české skupiny Fast ČR na ázerbájdžánský trh. Sencor díky šířce svého sortimentu a vysoké kvalitě svých výrobků vhodně doplňuje tradiční dodavatele ázerbájdžánských obchodů s elektronikou.
Foto: Radek Pechman
Ázerbájdžánští spotřebitelé mohou od července 2022 v místních obchodech s elektronikou zakoupit kromě výrobků, na něž jsou zvyklí, také českou elektroniku značky Sencor, patřící do skupiny Fast ČR. Ve spolupráci se svým výhradním obchodním partnerem pro Ázerbájdžán, distribuční společností Integral, začal prodej výrobků Sencor na pultech deseti kamenných prodejen značky Maxi.az nejen v hlavním městě Baku, ale i v několika ázerbájdžánských regionech a on-line prostřednictvím svého eshopu. Síť partnerských prodejen zaručuje perspektivu rozšíření produktů po celém Ázerbájdžánu.
Hlavní výhodou firmy Sencor na ázerbájdžánském trhu představuje nadstandardní záruka na produkty, ostatní prodávané značky poskytují na svoji elektroniku pouze státem garantovanou roční záruku. Škála nabízených výrobků osvědčené kvality za přiměřenou cenu má potenciál cílit na široký okruh zákazníků.
Foto: Velvyslanectví ČR v Baku
Na začátku listopadu uspořádal Sencor v tréninkovém centru společnosti Maxi.az v Baku školení pro místní prodejce a pracovníky partnerských regionálních prodejen zaměřené na prodej produktů a specifika jejich používání. Školení zahájil svým úvodním vystoupením velvyslanec České republiky Milan Sedláček. Přivítal značku na trhu, poukázal na kvalitu jejích výrobků a ocenil proaktivní přístup obchodních zástupců značky na ázerbájdžánském trhu. Závěrem popřál oběma partnerům mnoho zdaru a prodaných výrobků značky Sencor.
Sencor v nejbližších měsících zamýšlí plně vstoupit na trh za pomoci marketingové kampaně vedené obchodním řetězcem na sítích Instagram a TikTok, které jsou v Ázerbájdžánu velmi populární. Cílem je představení značky co nejširšímu okruhu zákazníků.
Klára Zeldová, ekonomická diplomatka, Velvyslanectví ČR v Baku
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?