Sestěhováno, integrace může začít: Nově vzniklá Mind2Flo poprvé ve společných prostorách. Klíčovou pozici skupinové HR ředitelky obsazuje Mirka Lukáčová
Konzultační skupina Mind2Flo, za níž stojí Jan Galgonek, Karel Komárek a Jakub Havrlant, integruje firmy z jednotlivých divizí. Od března využívají společné zázemí v kancelářích na pražské Bořislavce, které v první fázi spojí obchodní, strategický a mediální tým. Na pozici Human Relations Director do skupiny nově nastupuje zkušená manažerka Miroslava Lukáčová, která bude v Mind2Flo zodpovědná za komplexní HR strategii podporující plánovaný rychlý růst skupiny. Postupné propojení týmů má za cíl zachovat jejich charakter a současně naplno vytěžit potenciál spojení.
Cílem nově vzniklé skupiny Mind2Flo je nabídnout všechny klíčové marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou a konkurovat tak největším hráčům na trhu. Skupinu tvoří mediální a technologická divize čítající dohromady více než 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. Postupná integrace tak umožní zachovat unikátní charakter jednotlivých týmů a současně vytěžit byznysový potenciál společného end-to-end delivery služeb. V první etapě se v nových prostorech propojí obchodní, strategický a mediální tým včetně HR a IT oddělení a financí. Pražské kanceláře by v budoucnu měly sloužit také jako vstupní brána k dalším trhům v rámci plánované regionální expanze.
Nová šéfka HR a další postupný nábor
Spojení obou divizí a postupná integrace firem s sebou nese i potřebu silného HR týmu. Na pozici Human Relations Director proto do Mind2Flo nastupuje Miroslava Lukáčová, která bude mít na starost kompletní HR strategii a budování týmu s ohledem na plánovaný růst skupiny. Lukáčová přináší 12leté zkušenosti z vedoucích HR pozic ve společnostech Jan Becher Pernod Richard nebo Rossmann. Její prioritou bude budování firemní kultury, recruitment a motivace zaměstnanců a nastavení HR procesů. „Šéfa HR vnímám jako naprosto klíčovou roli, která se má aktivně podílet na stavění i následném naplňování celkové firemní strategie. Mirka je pro tuto roli ideální, protože svůj mimořádný cit a vhled do psychologie člověka dokáže velmi rychle propojit s kontextem celé skupiny a jejích potřeb,“ dodává Lenka Auerová, která z pozice Group COO odpovídá za proces integrace i naplňování dlouhodobé strategie skupiny.
Kromě Miroslavy Lukáčové skupina Mind2Flo už stihla přilákat desítku seniorních manažerů a manažerek, kteří rozšíří vedení nově vzniklé skupiny. Jednotlivá jména bude skupina oznamovat v následujících týdnech. Hiring však pokračuje i nadále, Auerová se svým týmem chce do konce roku obsadit desítky nově vznikajících pozic především v oblastech mediálních kompetencí, dat a řízení zákaznické zkušenosti. Nábor je zaměřený také na vytvoření mezinárodního týmu, který bude pracovat na projektech evropských hráčů. Při výběru nových členů týmu mají zkušenosti s odborností stejnou váhu jako osobnost a povaha nových posil, protože silnou firemní kulturu vnímá skupina Mind2Flo jako strategickou záležitost.
Nové pražské prostory na ploše více než 1 000 m2 spojují designový interiér a možnost využití virtuálních studií a zasedacích místností přizpůsobených hybridní a vzdálené práci, která je v rámci skupiny klíčová. „Práci z domu vnímáme jako naprosto běžnou a přirozenou součást pracovního procesu a fungování teamů, a proto jsou naše nové kanceláře vybaveny profesionální technikou umožňující zapojení odkudkoliv. Klademe důraz na vytvoření klíčového místa, kde lidé společně tvoří, staví firmu, ladí mindset a vytváří firemní kulturu. Místa, kde lidé chtějí trávit čas spolu – bez ohledu na to, zda se nachází v kanceláři fyzicky, nebo zrovna pracují z domova.“ dodává Miroslava Lukáčová, HR Director Mind2Flo.
Agentura Mindsquared je mediální agentura se silným důrazem na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a z globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.
Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience, který si klade za cíl protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?