(Kurzy.cz)
Pojišťovna MetLife získala po třetí v řadě ocenění Czech Superbrands
V jubilejním desátém ročníku udělování prestižních ocenění Czech Superbrands pro nejvýznamnější obchodní značky v tuzemsku opět excelovala pojišťovna MetLife. Titulem Czech Costumer Superbrands 2022 tak navazuje na své umístění v předchozích dvou letech. Mezi silnou konkurencí značek napříč odvětvími se znovu prosadila jako jediná životní pojišťovna v České republice.
„Pojišťovna MetLife je letos na českém trhu přesně 30 let. Od počátku bylo jejím přáním vybudovat v České republice silnou značku a posléze si svou dobrou pověst umět dlouhodobě udržet. Jasným znamením toho, že se nám naše přání plní, je již třikrát po sobě získané ocenění Czech Consumer Superbrands. I v příštích letech budeme dbát na tom, abychom před klienty vždy předstupovali jako poskytovatelé špičkových služeb a kvalitních produktů," shrnuje Milan Drdoš, Marketing and Communication Head pojišťovny MetLife.
Program Superbrands funguje v České republice již jednu dekádu a pravidelně oceňuje nejlepší české značky v několika kategoriích. K jejich výběru slouží nezávislé tříkolové přeměřování a srovnávání na základě mnoha faktorů. Nominace probíhá na základě výsledků obchodních dat, následně je na základě průzkumu mezi spotřebiteli zvolen seznam semifinalistů, z nichž odborná komise vybere finální seznam oceněných. V České republice je zaregistrováno více než milion značek, dostat se mezi Superbrands však mohou pouze ty nejlepší.
Program Superbrands má původ ve Velké Británii, ovšem postupně se rozšířil do více než 90 zemí na 5 kontinentech. Zařazení mezi Superbrands znamená pro firmu především to, že mezi konkurencí patří k absolutní špičce. Tyto značky jsou příkladem hodným následování i pro další společnosti. Program Superbrands se proto snaží je zviditelňovat a zvyšovat povědomí o nich, aby se tak mohly stát skutečnou inspirací i pro další společnosti.
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun