ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited zahájila sériovou výrobu nového SUV ŠKODA KUSHAQ
Thomas Schäfer, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Zahájení výroby nového modelu ŠKODA KUSHAQ představuje pro naši značku začátek nové éry na indickém subkontinentu. ŠKODA AUTO nese v rámci projektu INDIA 2.0 odpovědnost za veškeré aktivity koncernu Volkswagen v tomto regionu. Prostřednictvím modelu ŠKODA KUSHAQ zahajujeme produktovou ofenzívu se čtyřmi novými modely značek ŠKODA a Volkswagen. Vychází z verze modulární platformy MQB-A0-IN, která byla vyvinuta speciálně pro potřeby indického trhu. Jsem přesvědčen, že model ŠKODA KUSHAQ bude mít u zákazníků vynikající ohlas.“
Gurpratap Boparai, Managing Director ve společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited, dodává: „Zahájení výroby prvního modelu, který byl vyvinut v rámci projektu INDIA 2.0, je pro společnost ŠKODA AUTO a koncern Volkswagen v Indii historickým milníkem. Je dokladem výtečné spolupráce našich týmů po celém světě i zde v Indii. Dosáhli jsme vysoké úrovně lokalizace až 95 procent a globalizujeme tím dovednosti indického vývoje a výroby. Prostřednictvím modelu ŠKODA KUSHAQ budeme v budoucnu zastoupeni v jednom z nejrychleji se rozvíjejících automobilových segmentů. Máme radost, že můžeme nyní nabízet svým zákazníkům SUV vyznačující se emocionálním designem, efektivním výkonem, vysokou kvalitou dílenského zpracování, vynikající bezpečnostní výbavou a celou řadou Simply Clever řešení, která jsou pro značku ŠKODA typická.“
ŠKODA KUSHAQ – silná a elegantní s indickým charakterem
Název tohoto SUV střední třídy je odvozen z indického jazyka sanskrt. V tomto „jazyce bohů“ starém tisíce let a používaném ještě v dnešní době označuje slovo „kushak“ krále nebo císaře, což se hodí k energickému projevu nového vozu ŠKODA KUSHAQ. Nové SUV je optimálně připraveno na úspěšné zahájení modelové ofenzívy značky na indickém trhu, a to díky moderním a úsporným motorům TSI, svému výraznému designu, modernímu infotainmentu, velké nabídce komfortní a bezpečnostní výbavy i aplikacím myŠKODA Connect a ŠKODA Play.
Lokální vývoj a výroba
Technický základ pro nový vůz KUSHAQ i pro budoucí modely tvoří lokálně vyvíjená a vyráběná platforma MQB-A0-IN, která splňuje nové, přísnější bezpečnostní a emisní normy platné pro Indii. Společnost ŠKODA AUTO vybudovala v závodě v Púně novou výrobní linku platforem MQB-A0-IN a docílila tímto způsobem úrovně lokalizace výroby dosahující až 95 procent. Vývoj této platformy probíhal podstatnou měrou v Technologickém centru v Púně, které bylo otevřeno v lednu 2019. Indičtí zaměstnanci, kteří v něm pracují, umožňují díky svému velkému technologickému know-how a přesným znalostem místního trhu cíleně a rychle reagovat na měnící se potřeby zákazníků.
ŠKODA AUTO nese odpovědnost za aktivity koncernu Volkswagen na indickém trhu
V rámci projektu INDIA 2.0 nese společnost ŠKODA AUTO v koncernu Volkswagen klíčovou odpovědnost za platformu MQB-A0-IN a zároveň za celý region. Koncern Volkswagen v něm v letech 2019 až 2022 investuje celkem jednu miliardu eur. Cílem je trvalé posilování pozice na tomto strategicky významném růstovém trhu. V roce 2020 se v Indii, která má více než 1,3 miliardy obyvatel, celkem prodaly přibližně 3 miliony automobilů. Kromě indického trhu nese ŠKODA AUTO odpovědnost také za řízení regionů Severní Afriky a Ruska včetně zemí SNS.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun
Iva Grácová, Bezvafinance
Inflace a její dopad na osobní finance: Jak se připravit na rok 2025?
Richard Bechník, Swiss Life Select