Liberecká radnice se zahalí do modré barvy, město tak podpoří Světový den autismu
V tento den se lidé na celém světě zapojují do osvětové kampaně „Light it up blue“, česky „Rozsviťme se modře“. K podpoře se připojí také město Liberec a v pátek 2. dubna modře nasvítí historickou radnici.
A proč právě modrá barva? Modrá je totiž barvou komunikace a sebevyjádření, což je jedna z oblastí, ve které mají lidé s autismem největší potíže. Do osvěty se na den autismu může zapojit každý. Stačí, když doma či v kanceláři rozsvítí modrou žárovku, do modré se oblékne nebo si na oblečení připne modrou stužku. Informaci o této iniciativě mohou lidé třeba také umístit na své webové stránky, blogy, atp.
Autismus je nemoc, která se projevuje hned v raném dětství a touto nemocí trpí v České republice na 200 tisíc lidí. V posledních letech je na tuto nemoc kladen velký důraz, a proto i mnoho organizací po celém světě pořádá kampaně, například s cílem integrovat autistické děti do běžných škol. Světový den autismu má nejen přiblížit svět očima autistických dětí, ale také pomoci s prevencí a včasnou diagnostikou poruchy. Do osvěty se v tento den zapojují lidé po celém světě od roku 2007.
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?