(Kurzy.cz)
Británie zahájila vyšetřování Facebooku a Googlu kvůli dominanci v reklamě
Británie oznámila, že zahájila vyšetřování Facebooku a Googlu kvůli jejich dominantnímu postavení v sektoru digitální reklamy.
Britská CMA (Competition and Markets Authority) bude zkoumat zda online reklamní platformy zmíněných firem nepoškozují spotřebitele a konkurenční prostředí britského trhu s digitální reklamou. CMA odhaduje, že reklamní systémy zmíněných firem obstarávají až 61% veškerých reklamních internetových příjmů v zemi.
CMA bude zkoumat, da spotřebitelé mají dostatečnou kontrolu nad svými daty a jak jsou jejich data monetizována v rámci reklamních platforem.
CMA odhaduje, že výsledky šetření by mohly být zveřejněny nejdříve na začátku července příštího roku.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?