PIAF pod vlivem a o sportu

Po loňském úspěchu se zaměřením na sportovní marketing se rozhodli organizátoři k tématu vrátit v koncentrovanější podobě. Zaměří se na budování značky, komunity a její zhodnocování v partnerských a sponzorských programech. Mix tuzemských a zahraničních vystupujících zajistí, že vedle inspirace „velkým světem“ zazní i případové studie vycházející z lokálních možností a s doložitelnými výsledky.
„Chceme zbořit mýtus, že když se nedaří sportovně, nejsou fanoušci ani sponzoři. Nemusí to tak být,“ říká Marek Hlavica, ředitel PIAF.
Vedle úspěšné kampaně na nábor malých stolních tenistů se tak bude možné dozvědět o strategiích značek jako Puma a Adidas nebo Plzeňský Prazdroj . Zajímavé srovnání práce s komunitou nabídne zázračné zmrtvýchvstání budějovického hokeje a zkušenosti holandského fotbalového Groeningenu. Vedle sportovních marketérů promluví i sportovec – medailista Vavřinec Hradílek je značkou sám o sobě. Na čem stojí a jak ji budovat – toto téma už předznamenává téma dalšího dne.
Pod vlivem
Středeční program se bude věnovat hrdinům, ikonám a vůbec těm, kteří mají vliv. Nejúspěšnějšího youtubera Jirku Krále doprovodí jeho bratr Petr, který stojí za marketingovým úspěchem této internetové celebrity, která si loni pronajala celé patro obchodního domu Kotva. Jedním z nejsledovanějších videoprogramů je seriál Vyšehrad o fotbalovém antihrdinovi Lavim. O potenciálu využití smyšlené celebrity pohovoří producent seriálu Daniel Strejc. Ikonické reklamy Hornbachu vytváří agentura Heimat už mnoho let. Vysvětlí svůj přístup k výběru charakterů, které jsou na hony vzdáleny reklamním kráskám a urostlým sympaťákům. Z USA přijede Brian Cox, slavný cestovatel a influnecer. Jai Kotecha, šéf obsahu a sociálních medií z londýnského Ogilvy nás zase provede světem vlivných. Světem, kdy má každou chvíli vliv někdo jiný a na někoho jiného.
Nudit se nebudete
V květnové Praze to není možné i bez PIAF, ale zůstaňme na jeho půdě. Úterní večer se několik osobností svěří s chybami, z nichž se poučili – své „Worst Practise“ představí například glosátor a odborník na sociální sítě Marek Prchal, ředitel PIAF a konzultant Marek Hlavica, kreativní ředitel Jan Jelínek z McCann Praha a další. Dojde i na eticky závadné reklamy a přehlídku vítězů světové soutěže mladých režisérů. Ve středu večer pak bude možné shlédnout vítězné práce letošního ročníku a úspěchy vlastní nebo ostatních oslavit v legendárním klubu Avion – skryté židovské synagoze s letadlem u stropu.
Paralelně s konferencí nabízí PIAF také semináře a workshopy. Třeba o behaviorální ekonomice s Paulem Arnoldem z londýnské EACA. Hlavní město Praha vysvětlí, proč je na sociálních sítích úspěšnější než New York a jak toho dosáhnout. Více o nabitém programu PIAF konference se dozvíte na www.piafawards.com.
Zkrátka za dva dny dostanete na osmém ročníku PIAF takovou dávku know-how, že vám vystačí do konce roku. A je jedno, jestli jste z agentury, od klienta nebo sportovní manažer.
Upozornění redakce Kurzy.cz: Články, jejichž autorem nejsou Kurzy.cz, nevyjadřují názor redakce či provozovatele portálu Kurzy.cz. Využijete-li v článcích poskytnutá sdělení jako investiční doporučení nebo poradenství, činíte tak z vlastního uvážení, na vlastní náklady a riziko.
Poslední zprávy z rubriky Z domova:
Přečtěte si také:
Prezentace
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Tomáš Volf, Citfin
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Přirozená korekce, nebo obrat na trhu? Ceny pomerančového džusu na burze klesly o 37 procent
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty pod 35 Kč za litr? Díky Trumpovi možná již brzy!
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři