Mastercard bourá bariéry digitálních plateb
Masterpass nabízí volnost při placení různými
typy zařízení a platebními kanály
Mastercard
představuje v USA základ pro budoucnost obchodování - globální digitální
platební službou Masterpass. Vylepšené řešení umožňuje, aby se spotřebitelé nemuseli
v platebním procesu zajímat o víc než svoji důvěryhodnou banku, která jim
zajistí rychlé, jednoduché a zabezpečené digitální platby prostřednictvím
různých zařízení a kanálů. Nakupovat budou moci kdekoliv a kdykoliv - online,
v aplikaci a nyní i v obchodech, kde lze platit bezkontaktně.
Masterpass zjednodušuje každodenní platby
Masterpass
zjednodušuje proces placení u širokého spektra obchodníků, od nákupu jízdenky
na vlak do práce až po rozdělení útraty za stůl v restauraci nebo nákup
potravin pomocí mobilního telefonu.
Zavádění
rozšířených řešení Masterpass vydavateli karet v USA začne koncem tohoto
měsíce. Do konce roku 2016 budou zahrnuty další trhy v Evropě a region Blízkého
východu/Afriky. Postupné zavádění této služby v Severní Americe, Evropě,
Latinské Americe a Karibiku, na Blízkém východě a v Africe, Asii a Tichomoří
bude pokračovat až do roku 2017.
Masterpass
je v současné době dostupný u stovek tisíců online obchodníků či v aplikacích.
Odteď budou mít spotřebitelé možnost
využívat Masterpass ve více než 5 milionech obchodních míst v 77 zemích světa,
kde přijímají bezkontaktní platby. V USA bude služba nejdříve dostupná pro
majitele zařízení s OS Android.
Masterpass na českém trhu
V České
republice byla služba Masterpass představena v listopadu 2014. Do skupiny
obchodníků, kteří na českém trhu poskytují Masterpass, se zapojila již řada
klíčových společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy,
Student Agency, Alza nebo Národní divadlo. V současné době je do programu
zapojeno téměř 3 000 obchodníků v ČR a jejich počet se bude i nadále zvyšovat.
Masterpass
lze využívat online či v aplikacích Českých drah Můj vlak, Student Agency
Jízdenky a v aplikaci IDOS. Od letošního roku je ho navíc možné využít přímo
v obchodech. Mastercard spolu se společností Globus představil inovativní
řešení pro rychlou a efektivní platbu v hypermarketech. Pro platbu aplikací
Masterpass mohou zákazníci využít šest platebních terminálů „Scan and Go“ anebo
čtyři samoobslužné platební terminály „SelfCare Checkout“. Inovativní řešení
lze využít i při sledování hokejových utkání týmu HC Dynamo Pardubice, kde si
zákazník pohodlně objedná občerstvení a zaplatí svou objednávku tlačítkem
Masterpass, a to přímo svým mobilním telefonem v aplikaci InCard Masterpass. Obsluha
ihned obdrží na tablet zprávu s celkovou objednávkou a číslem skyboxu a
potvrzením platby.
Přeměna identity značky
Digitalizace
obchodních procesů a zvýšená konektivita spotřebitelů jsou hnací silou
digitální transformace, která bude poskytovat bezproblémové platební možnosti. V souvislosti
s touto transformací zavádí Mastercard změnu identity své značky -
zjednodušená, modernizovaná a optimalizovaná podoba pro stále více se
digitalizující svět. Identita značky začíná s novým logem a odehrává se
v holistickém designu, jež přinese pokrokový, sofistikovaný a inkluzivní
výraz značky na všech kontaktních místech po světě.
„Mastercard je jednou z těch jedinečných značek,
které jsou okamžitě rozpoznatelné po celém světě," řekl Raja Rajamannar, ředitel marketingu a
komunikace, Mastercard. A dodal: „Abychom
uspěli v tomto novém digitálním světě, kde jde byznys vpřed rychleji než kdy
předtím, chceme modernizovat a pozvednout značku do takového designu, který je
jednoduchý a elegantní, stále avšak nesporně Mastercard.“
Upravená
identita značky, včetně nejkomplexnějšího designu značky, který byl kdy
představen globálně v rámci Mastercard, bude součástí všech produktů a
komunikace Mastercard, počínaje Masterpass na konci tohoto měsíce a Mastercard
na podzim.
O Masterpass
Vizí Masterpass je
podporovat všechny formy obchodu s cílem řešit nejširší škálu obchodních
zkušeností a potřeb spotřebitelů. Masterpass ukládá všechny informace o platbě,
včetně údajů o kartě z Mastercard a jiných platebních sítí, informací o dopravě
a platebních preferencí na jednom praktickém bezpečném místě. S Masterpass
můžete zaplatit online nebo v aplikacích pouhým klepnutím na tlačítko
Masterpass a následným ověřením při dokončování transakce. V obchodech
stačí kliknout platit u obchodníků, jež umožňují bezkontaktní platby. Masterpass
také využívá nejmodernější způsoby zabezpečení plateb, které jsou dnes k
dispozici, včetně sítě tokenizace, která zajišťuje, že jsou informace chráněny.
Masterpass umožňuje
emitentům navrhnout a vyvinout jejich vlastní značkové digitální platební
řešení, které využívá Masterpass API a SDK, zatímco obchodníci mohou využít
Masterpass API a SDK k tomu, aby šlo platit online nebo v rámci mobilních
aplikací. Masterpass je v současné době dostupný na 33 trzích po celém světě.
Do konce roku se plánuje expanze na další tři trhy. Seznam obchodníků
akceptujících Masterpass online nebo v aplikacích je k dispozici na www.masterpass.com. Seznam kamenných obchodů je k dispozici zde.
Více informací na: www.mastercard.com
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- MASTERCARD INC (MA) - aktuální graf akcie MASTERCARD INC (MA) v bodech
- Konto Bariéry: novoročenky Konta Bariéry pomáhají potřebným
- eBanka ruší poplatek za příchozí platby a snižuje poplatky za platby odchozí
- Revoluce v platbách. V celé EU se mění pravidla pro platbu kartou
- Platby a inkasa - podíl plateb v Eurech (Statistické šetření ČNB a SP ČR v nefinančních podnicích) - ekonomika ČNB
- Bezhotovostní platby, § 3 - Zákon o omezení plateb v hotovosti č. 254/2004 Sb.
- z toho: Platby kreditními kartami (Odeslané platby dle druhu platební služby včetně non-MFI - objem transakcí (v miliardách CZK)) - ekonomika ČNB
- V důsledku navyšování limitů pro bezkontaktní platby v Evropě přibylo pět set milionů bezkontaktních plateb kartami Visa
- z toho: Platby debetními kartami (Odeslané platby dle druhu platební služby včetně non-MFI - počet transakcí (v milionech)) - ekonomika ČNB
- z toho: Platby debetními kartami (Odeslané platby dle druhu platební služby včetně non-MFI - počet transakcí (v milionech)) - ekonomika ČNB
- z toho: Platby charge kartami (Odeslané platby dle druhu platební služby včetně non-MFI - objem transakcí (v miliardách CZK)) - ekonomika ČNB
- Přijaté přeshraniční platby celkem (mimo plateb kartou) - ekonomika ČNB
Prezentace
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
25.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Zmatek na ropném trhu. Jak se promítne do cen pohonných hmot?
Ali Daylami, BITmarkets
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Elektrické návěsy od Range Energy: Klíč k udržitelnější kamionové dopravě?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Domácnosti si za plyn připlatí: Regulované poplatky vzrostou výrazně nad inflaci
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Martin Thienel, Kalkulátor.cz
Marek Pokorný, Portu
Jak snížit daně díky DIPu? Zde je návod pro vyplnění daňového přiznání
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select