(Kurzy.cz)
STOP vysokým úrokům, hlásí Zuno v nové kampani
Retro banky nemají šanci – i v tomto duchu se nese lednová kampaň, kterou online banka ZUNO spouští v České republice a na Slovensku. Novinkou, kterou banka v kampani přinese, je refinancování půjček mladších než 1 měsíc. Klienti si mohou znovu promyslet, kolik budou splácet své bance. Se správnou nabídkou mohou přesunout svůj úvěr do jiné banky a ušetřit tak nemalé částky.
Reklamní spoty (15 a 25 sekundové) budou moci diváci shlédnout na stanicích Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude taktéž podpořena online bannery PPC a CRM v trvání od 13. ledna do 2. února. Ústředním prvkem kampaně je logotyp – STOP VYSOKÝM ÚROKŮM.
„V této kampani představujeme speciální podmínky pro refinancování. Až do začátku února mohou svou nevýhodnou půjčku s námi refinancovat všichni ti, kteří se ke konci roku nechali přemluvit na nevýhodnou půjčku v retro bankách, “ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky ZUNO. „Lidé už nemusí čekat tři měsíce, po které je standardně nutné půjčku splácet před tím, než ji mohou přenést do jiné banky. V ZUNO navíc nabízíme jen tři úrokové sazby, s kterými klient vždy ví, jakou nabídku dostane.“
Zjistit svou úrokovou sazbu je přitom jednoduché – stačí se podívat na webovou stránku online banky.
Úroková sazba v ZUNO začíná na 6,9 %. Za refinancování navíc klienti neplatí žádné skryté poplatky. Pokud jejich banka požaduje poplatek za předčasné splacení úvěru, ZUNO klientům půjčí peníze na vyrovnání této dlužné částky.
Kampaň připravila Zaraguza Digital, reklamní agentura, která se ZUNO spolupracuje od května minulého roku. Nákup mediálního prostoru zabezpečila ZenithOptimedia. Tato kampaň je poslední retro kampaní ZUNO. Od 1. února totiž banka připravuje další novinky a úplně novou kampaň.
Více informací o této nabídce naleznete na stránkách: http://www.zuno.cz/landing/vyhodne-refinancovani/
Online banka ZUNO zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s téměř 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life.
Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete na www.zuno.czPoslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky