TV Nova prodala 50% prostoru pro reklamu pro letošní rok, nová strategie se projeví v douhodobém horizontu
Jan Andruško, ředitel TV Nova ze skupiny CME, včera pro ČTK uvedl, že televize prodala přes 50 % z reklamního času plánovaného pro letošek. To odpovídá informacím z posledního konferenčního hovoru, kde management uvedl, že více než polovinu prodá v dohledné době. Andruško dále uvedl, že kdyby televize přistoupila na další snižování cen, znamenalo by to pro ni “pomalou smrt”. Nová strategie, která přinesla podstatně vyšší ceny, podle něj přinese efekt až v horizontu let, nikoli kvartálů. Zprávu považujeme za neutrální.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory