OVB Nejvstřícnější bankou se stala GE Money Bank
Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka za celý rok 2010 se stala GE Money Bank. Druhé nejvyšší hodnocení za celý rok 2010 zaznamenala Poštovní spořitelna. Na třetím místě se umístila Raiffeisenbank.
Vyhodnocení bank za celý rok 2010 vychází z jednotlivých čtvrtletních hodnocení bank a zahrnuje tak v sobě veškeré nejvýznamnější kroky a opatření bank ve vztahu ke klientům v roce 2010. GE Money Bank dosáhla za všechna čtyři čtvrtletí roku 2010 nejvyšší průměrné hodnocení s 65,51 %. Následovala Poštovní spořitelna s 64,12 procenty a Raiffeisenbank se 63,33 procenty.
GE Money Bank se také stala jednou z mála bank, které své hodnocení v průběhu roku neustále zvyšovala a stala se tak největším skokanem, kdy své hodnocení díky svým konkrétním krokům a opatřením ve vztahu ke svým klientům zvýšila z 61,3 procenta v prvním čtvrtletí na 69,05 procenta ve čtvrtletí čtvrtém. V průběhu roku se tak index vstřícnosti banky zvýšil o celých 7,75 procenta.
Nejúspěšnější banky v klientském ratingu OVB Vstřícná banka v roce 2010
Banka |
Průměr hodnocení |
65,51 % | |
Poštovní spořitelna |
64,12 % |
Raiffeisenbank |
63,33 % |
63,16 % | |
62,48 % |
„Titul Nejvstřícnější banka za rok 2010 přinesla GE Money Bank vstřícná proklientská strategie banky, zajímavé a užitečné nápady a novinky uváděné následně do praxe, vylepšování parametrů již nabízených produktů a celková dynamika a inovativnost této banky“, komentuje výsledky porotce Miroslav Zeman.
Vyhlášení Nejvstřícnější banky roku 2010 je vyvrcholením prvního ročníku klientského ratingu OVB Vstřícná banka, který sleduje každé čtvrtletí jednotlivé kroky, opatření či image bank a posuzuje jejich vstřícnost ke klientům.
„Zcela v kontextu našich očekávání se klientský rating OVB Vstřícná banka v průběhu prvního ročníku odlišil od jiných projektů hodnotících banky. Je zřejmé, že hlavním cílem je poskytovat klientům, ale i bankám a veřejnosti důležité informace o vývoji vstřícnosti bank. Vytváří se tak průběžný index, kde může každý snadno zjistit, zda se vstřícnost banky zvyšuje nebo naopak klesá a proč“, hodnotí uplynulý ročník hodnocení Ing. Eva Poláchová, ředitelka Akademie vzdělávání a Analytického centra OVB.
Výsledky jednotlivých čtvrtletí roku 2010
Čtvrtletí |
Nejvstřícnější banka |
I. |
Raiffeisenbank |
II. |
|
III. |
Fio banka |
IV. |
Fio banka |
Nejvstřícnější bankou za IV. čtvrtletí se stala Fio banka
Nejvstřícnější bankou IV. čtvrtletí roku 2010 se stala Fio banka, která tak obhájila pozici Nejvstřícnější banky za III. čtvrtletí. Fio banka získala hodnocení 70,13 procenta. Druhé nejlepší hodnocení získala GE Money Bank se 69,05 procenty a třetí nejlepší hodnocení zaznamenala Poštovní spořitelna se 65,29 procenta.
Fio banka bodovala stejnými zbraněmi, kterými získala titul ve III. čtvrtletí. Jako vstřícné byly hodnoceny velmi nízké poplatky, rostoucí počet poboček banky, výjimečné produkty a poměrně široká nabídka služeb.
Z důvodu zařazení Fio bank do hodnocení až od třetího čtvrtletí roku 2010 nemohla být tato banka hodnocena z pohledu celého roku 2010.
Kompletní výsledková tabulka hodnocení OVB Vstřícná banka za IV. čtvrtletí
___________________________________________________________________________
Více o hodnocení OVB Vstřícná banka
OVB Vstřícná banka hodnotí banky od prvního čtvrtletí roku 2010, kdy se historicky první Nejvstřícnější bankou stala Raiffeisenbank. Druhé čtvrtletí plně ovládla GE Money Bank. Ve třetím čtvrtletí se pak s nejlepším hodnocením umístila Fio banka.
Veškeré hodnocení, komentáře, odůvodnění, výsledky, výpočty i vývoj hodnocení jsou plně veřejné a dohledatelné na internetových stránkách hodnocení www.vstricnabanka.cz. Otevřenost, veřejnost a upřímnost je tak stejně jako originální hodnotící systém největším přínosem a hodnotou klientského ratingu hodnocení bank OVB Vstřícná banka.
Odborná, jedenáctičlenná porota, jejíž kompletní složení naleznete na serveru hodnocení www.vstricnabanka.cz, má při hlasování největší váhu, která představuje podíl 58,3 % celkového hodnocení. Server www.bankovnipoplatky.com disponuje váhou hodnocení s podílem 25 % a veřejnost (registrovaní uživatelé) disponuje váhou hodnocení s podílem 16,7 %.
Nejvyšší váha hodnocení odborné poroty je zajištěním objektivního, nestranného a odborného pohledu odborníků ze světa financí, ekonomiky, práva, podnikání a médií na hodnocené banky. Server www.bankovnipoplatky.com se čtvrtinovou váhou hodnocení hodnotí banky z pohledu poplatkové politiky a přehlednosti sazebníků bank. Veřejnost pak promítá do hodnocení vlastní zkušenosti s hodnocenými bankami a pozitivní či negativní působení image bank
Klientský rating OVB Vstřícná banka je tak nejkomplexnějším a nejúplnějším hodnocením bank v České republice. Klientský rating bank je zveřejňován každé čtvrtletí, kdy jsou veřejnost i banky samotné informovány o tom, zda se jejich pozice na základě konkrétních kroků a opatření jednotlivých bank zlepšuje či zhoršuje.
Další zprávy o bankách
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun