Albert vyměnil mediálku
Společnost Ahold vybrala pro svou síť prodejen Albert novou mediální agenturu. Vítězem výběrového řízení se stala agentura Carat, ta pro Albert začala pracovat od začátku roku.
Výběrové řízení proběhlo ve druhé polovině loňského eoku a zúčastnilo se ho celkem osm agentur včetně stávající agentury S.E.N.
„Agentura Carat nás v rámci výběrového řízení oslovila nejen cenovou nabídkou, ale i originálním zpracováním zadaného briefu,“ informuje Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka maloobchodní značky Albert.
Agentura S.E.N přestala nakupovat mediální prostor pro prodejny Albert k 31. 12. 2010 po desetileté spolupráci.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?