Češi nejsou líní
Středem kampaně je webová stránka proaktivnicesi.cz. Návštěvník tu najde videa s komentovanými "závody v lenosti". Reprezentanti mezi sebou soutěží například v předstírání práce, ležení nebo dívání se do zdi. Zatímco videa mají uživatele spíš pobavit, online průzkum je má přesvědčit, že oni sami líní nejsou. Pokud ho vyplní, měli by zjistit, že jsou více či méně hodně aktivní.
„Kampaň vychází z faktu, že mladí lidé často podceňují rizika a krytí se proti nim. Cílem kampaně je ukázat, že Češi jsou aktivním národem, a tudíž by se měli lépe starat o zajištění v případě nepříjemných situací," říká Petr Buchta, marketingový manažer ING.
K účasti v "Průzkumu lenosti" ING motivuje poukazy na služby a zboží obchodních partnerů, tématicky z oblasti cestování a outdooru. Aby se ovšem svůj "výsledek" dozvěděli, musejí respondenti zadat telefonní číslo. Na samotnou kampaň na webu upozorňují bannery, videa na YouTube a komunikace na Facebooku. Kampaň vznikla ve spolupráci agentur Young and Rubicam a Wunderman. Obě agentury spolupracují s ING dlouhodobě a obě byly vybrány na základě tendru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?