Jemča VIVA oceněna v soutěži Obal roku
Marketingové noviny píší, že porotu zaujalo především dobré propojení příběhu značky VIVA s celkovým řešením obalu. Ocenění v domácí soutěži umožňuje Jemče účast v celosvětové soutěži obalového designu WorldStar for Packaging.
Nové čaje VIVA se snaží zákazníky nalákat na chuť a vůni čerstvého ovoce. Samotný obal tyto hodnoty sděluje – světle zelená základní barva krabičky navozuje pocit čerstvosti a zároveň výrobek zřetelně zviditelňuje v regálech obchodů, píšou Marketingové noviny. Jednotlivé příchutě jsou snadno rozlišitelné díky fotografiím konkrétních plodů s odpovídajícím barevným podkladem. Krabičky jsou znovu uzavíratelné, příjemně se s nimi manipuluje a balení jednotlivých čajových sáčků do zvláštních přebalů udržuje svěží vůni i chuť čaje. Jemča byla za svá obalová řešení pozitivně ohodnocena již podruhé – v roce 2008 získala ocenění za řadu Exclusive.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?