RF Hobby spouští letní kampaň
Headline kampaně "Časopis, který vás vtáhne do děje" chce upozornit na zajímavý obsah časopisu Epocha a podpořit jeho čtenost po dobu letních prázdnin. Kampaň vznikla ve spolupráci vydavatelství a agentury Fox Hunter, plochy na billboardech, bigboardech a citylightech nakupuje zadavatel u agentury Médea.
Vydavatelství do kampaně investuje 11,5 milionu korun. Během června pokračuje i v kamapani časopisu 21. století. Vizuály s Hitlerem a Stalinem se přesunou na cityligty, kde by mělo lépe vyniknout zobrazení jednotlivých zločinů. Tato kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Aimon.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Změna času - střídání času 2019, konec střídání času, letní a zimní čas
- RF Hobby spouští letní kampaň
- RF HOBBY s.r.o. , Praha IČO 26155672 - Obchodní rejstřík firem
- RF HOBBY s.r.o. - diskuse, názory
- Tesco spouští vánoční kampaň
- V Plzni spouští kampaň na podporu místních podniků, startuje #spoluproplzen
- DIČ CZ26155672 - Registrace DPH/VAT, RF HOBBY s.r.o.
- Ministerstvo průmyslu a obchodu spouští kampaň Chytrá volba. Čechům má pomoci vyhledávat příležitosti k úsporám energie
- RF HOBBY s.r.o. - Živnostenský rejstřík
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI