Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  18.06.2010 20:03:06

CSR Award má vítěze

Slavnostní vyhlášení proběhlo včera večer v Malostranské besedě a ocenění si odnesly vždy tři společnosti v každé kategorii.

U soutěžících firem byl hodnocen celkový přístup ke koncepci CSR, konkrétní projekty, aktivity a zejména pak provázanost CSR se strategií společnosti.

Výsledky soutěže:

Kategorie "Malá a střední firma"

Pořadí Společnost

1. místo Sodexo Pass Česká republika a.s.

2. místo LMC s.r.o.

3. místo Bayer s r.o.

Kategorie " Velká firma"

Pořadí Společnost

1. místo Vodafone Czech Republic a.s.

2. místo Plzeňský prazdroj, a.s.

3. místo Československá obchodní banka, a.s.

„Druhý ročník soutěže jasně prokázal jeden zřetelný posun v přístupu soutěžících firem ke společenské odpovědnosti: od marketingově a mediálně lákavých aktivit se těžiště posouvá k celkově odpovědnému přístupu k podnikání. Krize tak nebyla "koncem CSR v Čechách", jak mnozí odborníci očekávali. Paradoxně naopak - přispěla k posunu CSR k jejím kořenům: odpovědnosti jako nedělitelné, nenálepkované a nepotěmkinovské kultuře podnikání,“ uvádí Luděk Pfeifer ze společnosti M.C.TRITON, největší české poradenské společnosti, která soutěž vyhlašuje.

Co je CSR?

CSR – Corporate Social Responsibility (Společenská odpovědnost firem)

Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility (CSR) představuje dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají. V praxi to znamená, že firmy, které přijaly CSR za své, si dobrovolně stanovují vysoké etické standardy, snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí, pěstují dobré vztahy se svými zaměstnanci a podporují region, ve kterém působí. Takové firmy jsou nositeli pozitivních trendů a pomáhají měnit podnikatelské prostředí jako celek, odlišují se od konkurence, stávají se žádaným partnerem podobně smýšlejících firem a organizací a atraktivním zaměstnavatelem. Společensky odpovědné aktivity firem jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.

Strategie.cz - Brána do světa médií, marketingu a reklamy


Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

22.10.2024  Podcasty Research (Česká spořitelna)
22.08.2024  Seznam.cz: Spekulace ohledně možného vstupu na burzu Research (J&T BANKA)
08.08.2024  Smlouva s influencerem nebo UGC tvůrcem Jiří Matzner (Matzner & Vítek Legal)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688