CSR Award má vítěze
U soutěžících firem byl hodnocen celkový přístup ke koncepci CSR, konkrétní projekty, aktivity a zejména pak provázanost CSR se strategií společnosti.
Výsledky soutěže:
Kategorie "Malá a střední firma"
Pořadí Společnost
1. místo Sodexo Pass Česká republika a.s.
2. místo LMC s.r.o.
3. místo Bayer s r.o.
Kategorie " Velká firma"
Pořadí Společnost
1. místo Vodafone Czech Republic a.s.
2. místo Plzeňský prazdroj, a.s.
3. místo Československá obchodní banka, a.s.
„Druhý ročník soutěže jasně prokázal jeden zřetelný posun v přístupu soutěžících firem ke společenské odpovědnosti: od marketingově a mediálně lákavých aktivit se těžiště posouvá k celkově odpovědnému přístupu k podnikání. Krize tak nebyla "koncem CSR v Čechách", jak mnozí odborníci očekávali. Paradoxně naopak - přispěla k posunu CSR k jejím kořenům: odpovědnosti jako nedělitelné, nenálepkované a nepotěmkinovské kultuře podnikání,“ uvádí Luděk Pfeifer ze společnosti M.C.TRITON, největší české poradenské společnosti, která soutěž vyhlašuje.
Co je CSR?
CSR – Corporate Social Responsibility (Společenská odpovědnost firem)
Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility (CSR) představuje dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají. V praxi to znamená, že firmy, které přijaly CSR za své, si dobrovolně stanovují vysoké etické standardy, snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí, pěstují dobré vztahy se svými zaměstnanci a podporují region, ve kterém působí. Takové firmy jsou nositeli pozitivních trendů a pomáhají měnit podnikatelské prostředí jako celek, odlišují se od konkurence, stávají se žádaným partnerem podobně smýšlejících firem a organizací a atraktivním zaměstnavatelem. Společensky odpovědné aktivity firem jsou čistě dobrovolné a charakteristické tím, že jdou nad rámec povinností daných zákonem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?