Sazka s parodií neuspěla
V reklamních spotech vystupuje moderátor Leoš Mareš v kostýmech a dekoracích účastnických zemí a paroduje cizí jazyky. V dolní části obrazovky pak běží „doslovný fotbalový překlad“. Na obrazovkách ČT se ale neobjeví vzkazy věnované týmům Slovenska a Řecka. Agentura Media Master, která prodává reklamu na ČT, jejich zařazení odmítla, protože „ nejsou v souladu s principy a kodexem veřejnoprávní televize“.
V případě Řecka je podle Zdeňka Zikmunda, tiskového mluvčího Sazky, na překážku narážka na pomoc Evropské unie, v případě Slovenska agentura původní souhlas zrušila s odvoláním na nedávné vyostření slovenských vztahů s Maďarskem. Desetivteřinové sponzorské vzkazy k přímým přenosům z mistrovství světa v kopané připravila pro internetový portál Sazka Tip agentura BeefBrothers v produkci P. Art Production. Režisérem je Tomáš Medek, hudbu složil Ondřej Brzobohatý. Cenzurované spoty lze shlédnout na webu Sazkatip.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?