(Kurzy.cz)
CME - TV Nova (ČR): Hrubé reklamní výnosy v březnu meziročně klesly
Podle TNS Media v březnu meziročně klesly hrubé reklamní výnosy TV Nova o 31
% na 0,99 mld. Kč. Konkurenční TV Prima za stejné období zaznamenala růst o 0,7%. (WSJ)Je třeba připomenout že hrubé reklamní výnosy mohou být zavádějící, protože důležité jsou především reálné příjmy. Navíc CME od začátku roku 2009 nesnižovala sazby ve svém reklamním ceníku (naopak je na začátku roku 2009 zvýšila oproti roku 2008 o 20%).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky