HC Sparta spouští microsite
Díky microsite tak mohou sami fanoušci do kampaně, kterou připravila společnost Mather Sport, promluvit a navrhovat její vlastní znění. Stačí nahrát vlastní fotografii (nebo třeba obrázek neoblíbeného šéfa), která se usadí do vizuálu, a doplnit text. Z následných hodnocení samotných fanoušků vzejde vítězný vizuál, který bude oceněn.
Vytvoření microsite bylo úkolem pro tým společnosti Netstars, která celý koncept realizovala. „Nový web je ryze fanouškovský a má především bavit. Možnost zapojit sebe a svou myšlenku do celé kampaně určitě uvítá mnoho fanoušků a uvidíme zajímavé výtvory.“ říká Jan Schöpp ze společnosti Netstars.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?