Yacht ukončil spolupráci s BPM
Podle ředitele Daniela Guryči je vydavatelství schopno komunikovat s mediálními agenturami i zákazníky bez prostředníka a spolupráci s BPM označil pro Strategii za „zbytečné dublování“. Jiří Lichý, výkonný ředitel mediazastoupení Big partnership media (BPM) Strategii řekl, že „Yacht si chce zkusit prodej inzerce sám“, a že BPM už jedná o náhradních titulech. BPM v tiskovém segmentu nadále zastupuje zhruba dvacítku časopisů, mimo jiné Rock&Pop nebo sportovní tituly. Do portfolia vydavatelství Yacht patří tituly Yacht, Exclusive, Caravan, Potápění a v loňském roce představený Wine & Degustation.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?