Hokejová Sparta sází na emoce
Více než hokej, více než jen hra, která končí s uplynutím hrací doby. Tento koncept nové kampaně představil hokejový klub Sparta Praha. Autorem návrhu je agentura Mather Sport. „Cílem je nejen vyvolat větší zájem o Spartu u fanoušků i partnerů, ale také posílit vazbu na klub a vzbudit hrdost, že mohou být jeho součástí,“ řekl Division Manager agentury Phillip Parun. Exekuce kampaně proběhne v outdoorových médiích a později se promítne i do merchandisingových předmětů. O kreativní koncept se postaral Jiří Langpaul, Creative Director skupiny Mather, ve spolupráci s nezávislým copywriterem Petrem Voborským. Autorem fotografií je Jiří Turek. Kampaň odstartovala v prosinci sérií billboardů v pražských ulicích a reklamních nosičích v tramvajích a metru, postupně se přidají další: inzerce, POS materiály a speciální microsite.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?