V cenách Effie bodovala Mark BBDO
Zlaté Effie získala Mark BBDO za kampaň na jogurty Müller se sloganem Tu chuť prostě mülluju v kategorii Potraviny/Nápoje a za kampaň pro Direct Pojišťovnu s názvem Zloději v kategorii Finančních služeb. Další kampaň této agentury Skutečná pomoc pro nadaci Člověk v tísni se dělila o prvenství v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing s kampaní Nemyslíš, zaplatíš vytvořenou pro ministerstvo dopravy agenturou Euro RSCG. Tato agentura získala v této kategorii i bronzovou Effie za kampaň Mnichovská dohoda propagující výstavu Republika v Národním muzeu, která bodovala například na mezinárodním festivalu Cannes Lions.
Úspěšně si vedla v letošním ročníku i agentura Wundermann, která získala zlatou Effie v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby za zaváděcí kampaň nové verze kancelářského programu Microsoft Office pro malé firmy. Stříbrnou cenou Effie pak byla oceněna ještě její kampaň Slož si Coolkeg pro Pivovary Staropramen.
Dvě Effie získala také agentura Young&Rubicam. Stříbrnou za kampaň Buřinku chce každý pro Českou spořitelnu a bronzovou za kampaň Abeceda pro dětské jogurty Kostíci. Po jedné Effie získaly agentury Mather Communications a Konektor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?