Gambrinus zve do EGypta
Akce „Vezmi kámoše do EGypta“, která volně navazuje na předešlý koncept „Vezmi kámoše na baráG“, je zaměřená na off-trade. Pro účast v soutěži je třeba zaslat formou SMS nebo přes webové rozhraní deset kódů ze soutěžních láhví piva Gambrinus. Každý den vyhrává první tisící doručená soutěžní zpráva týdenní zájezd do Egypta pro výherce a tři jeho kamarády, každá 50. zpráva vyhrává termotašku na přepravku piv Gambrinus a každá 20. zpráva vyhrává pětilitrový soudek piva Gambrinus Světlý. V posledních dvou případech vždy do vyčerpání denního limitu výher. Celkem vyšle Gambrinus na týdenní pobyt all inclusive v egyptské Hurghadě 120 osob, rozdá 1000 termotašek a 5000 soudků Gambrinus. Kampaň opět zajišťuje agentura Draft Prague a bude komunikována v místě prodeje na etiketách láhví Gambrinus, multibaleních Gambrinus a POS materiálech, dále v rozhlase a na speciálně zřízené microsite. Pro marketingovou komunikaci Gambrinus využije i nově získaného označení České pivo. To pivovaru udělila Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?