(Kurzy.cz)
ZenithOptimedia: Výdaje na reklamu letos poklesnou o 15-20%
Dle společnosti ZenithOptimedia Prague by výdaje na reklamu v ČR měly letos poklesnout o 15-20 % (důvodem je ekonomická krize). Celosvětový pokles činí 8,5 procenta. Pro rok 2010 se očekává pozvolné zotavování. Dle dřívějších odhadů společnosti OMD by to měl být dokonce pokles o 22 %, z čehož TV reklama poklesne o 27 %.
Společnost CME oznámila, že dne 30. června Dr. Herbert Kloiber rezignoval na svou funkci v představenstvu společnosti.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Sleva na dítě 2023: na 1. dítě 15.204 Kč, na 2. dítě 22.320 Kč, na 3. a další dítě 27.840 Kč. Daňové zvýhodnění dle počtu dětí
- Svátek 15. listopadu 2024 - kalendář jmen
- ZenithOptimedia: Výdaje na reklamu letos poklesnou o 15-20%
- ZenithOptimedia: Globální výdaje na reklamu letos porostou i přes nepokoje na akciových trzích
- Globální výdaje na reklamu letos mírně vzrostou a internet bude i nadále nejrychleji rostoucím médiem
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- Výdaje na reklamu letos rostly
- Gartner: IT výdaje letos poklesnou o 1,3%
- Výdaje na TV reklamu v ČR za 7M vzrostly o 15% na 18,7 mld. Kč
- ČT: Příjmy z reklamy letos poklesnou o 90%
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?